Vr 30/12/2011 Stevensvennen / Lommel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Dutch Biker Leon
- Mountainbiker
Post by Dutch Biker Leon »
Versie 2010 (afgelast):
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=86156
Versie 2009:
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... sc&start=0
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=86156
Versie 2009:
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... sc&start=0
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
Ga ook afkomen, altijd een leuk toerke. Hopelijk bolt dat stuk naast dat meer wat beter dan 2 jaar terug 
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
Over een jaar of 2(3??)terug ook komen dabben(stijf bevroren en "pelleke"sneeuw)...Geloof da er toen ne boterham mee spek aan den arrivee lag te wachten... Enfin...na Neerpelt vandaag word vrijdag Lommel ons 2de uitstapje limburg van deze week...Mtb De Slijkfretters present.... 
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
tocht passeert blijkbaar op't grondgebied van mijn collega's @ Sibelco Lommel... Sibelco producert zand.. 3 keer raden wat ge daar gaat vinden... ik zou precies ne modderband steken
ik mut aanwezig zen @ Sibelco Dessel, kan er dus helaas ni bij zen!! veel slijkfretplezier!!
ik mut aanwezig zen @ Sibelco Dessel, kan er dus helaas ni bij zen!! veel slijkfretplezier!!
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Hopelijk hebben ze met dit weer de kilometers sibelco er uit gelaten. Is hier iemand van op de hoogte?
-
gierke guy
- Mountainbiker
Post by gierke guy »
Ik rij met strandbandjes!!! Inderdaad rond het vijverke blijft heel mijn leven bij Een km of 2 -3 een cm of 5 constand stoempe alla strandrace aan de branding De rest was best wel leuk.Wij komen met een deligatie af.
P.S Dat is toch juist voor de brug als je van Mol sluis komt richting Lommel(oude baan richting rond punt waar pelkmans zijn winkeltje hé)
P.S Dat is toch juist voor de brug als je van Mol sluis komt richting Lommel(oude baan richting rond punt waar pelkmans zijn winkeltje hé)
-
cureghempiet
- Mountainbiker
Post by cureghempiet »
Wat voor parkoers mogen we daar verwachten? droog is het nergens nu dat weet ik ook maar een zandbodem kan wel wat hebben he...en ze geven nu niet echt veel regen meer dus...iemand van de organisatie?
-
Warpy
- Mountainbiker
Hoi mannen, graag van iemand lokaal, organisatie wat info over de staat van het parcours. Ik was nl van plan om met mijn zoontje van 8 af te komen, maar als ik de modderverhalen lees kan ik evengoed lokaal een tochtje doen denk ik. Bij positieve signalen zeker present! Grtz, en alvast Beste Wensen voor 2012!
By the way: Op 29 januari 2012 TT van onze club in Turnhout. Bijna geen Bloso, maar wel GRATIS PASTA!
www.onzehoop.be
By the way: Op 29 januari 2012 TT van onze club in Turnhout. Bijna geen Bloso, maar wel GRATIS PASTA!
www.onzehoop.be
-
radicalbiker
- Mountainbiker
- Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets
Post by radicalbiker »
Warpy wrote:Hoi mannen, graag van iemand lokaal, organisatie wat info over de staat van het parcours. Ik was nl van plan om met mijn zoontje van 8 af te komen, maar als ik de modderverhalen lees kan ik evengoed lokaal een tochtje doen denk ik. Bij positieve signalen zeker present! Grtz, en alvast Beste Wensen voor 2012!
www.onzehoop.be
Het heeft hier gisteren en vandaag niet meer geregend. als het vannacht en morgen droog blijft zal het er vrijdag zeker goed bijliggen.