Deinze - 26/12/2011
* Start : Voetbalstadion van Deinze
* Afstanden 48 - 37 -25
* Kidstoer onder begeleiding vanaf 13u30
* Goed berijdbaar parcours
* Ruime bevoorradingen
* Ruime parking
* Afspuitstand voor de fietsen
* Douches
* Kantine
Parcour
* Start aan het voetbalstadion, een paar km road om op te warmen
* Eerste Offroadstrook naast het kanaal
* Doorsteek via road - offroad naar ''de oude leie'' , uniek stukje offroad waar nog geen biker gereden heeft
* Vandaar richting de bossen van Ooydonck
* Daarna Deurle en Latem
* Via de Westerplas terug richting Nazareth voor de bossen
* Unieke dreef in Astene
* Vlak voor het einde nog een laatste inspanning...
Meer info : www.sportcomite-astene.be
Ma 26/12/2011 Deinze :: Leietocht VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- den Trekmountainbiker
- Mountainbiker
Post by den Trekmountainbiker »
Hier zijn we aanwezig, al jaren van de partij, na de kalkoen een aanrader, mooie locatie en goed georganiseerd,hopelijk ligt het land nie verzopen tegen dan

Vorige week toevallig met de parcours-bouwer stukje meegefietst bij de verkenning. Hoewel ik reeds lang in deze streek woon, was ik op sommige stukken nog nooit geweest.
Het stukje langs de Oude Leie is inderdaad de moeite waard en was vorige week goed bereidbaar, hopelijk blijft dat zo. Hospicebossen zijn een klassieker maar steeds leuk om eens doorheen te rijden. Tof stukje op het het einde om de behendigheid eens te testen. Jammer dat ik moet werken op 26/12, anders was ik er zeker bij geweest.
Het stukje langs de Oude Leie is inderdaad de moeite waard en was vorige week goed bereidbaar, hopelijk blijft dat zo. Hospicebossen zijn een klassieker maar steeds leuk om eens doorheen te rijden. Tof stukje op het het einde om de behendigheid eens te testen. Jammer dat ik moet werken op 26/12, anders was ik er zeker bij geweest.
- equaltuner
- Mountainbiker