Zo 11/12/2011 Averbode :: Santa MTB
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
- Knappe rappe rosse Raf
- Mountainbiker
Post by Knappe rappe rosse Raf »
Op hun site gechecked. Grotendeels ander parcour dan vorig jaar.Drinoow wrote:Vorige keer viel deze me maar tegen. Een aantal stukken die ze bij vorige toertochten reden en deze liet ze links liggen, om ze te vervangen door naar mijn mening te veel asfalt. Vond het een van de mindere die ik vorig jaar reed in deze contreien.
KrrR
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
En zit de beklimming aan het kappeleke er in?Drinoow schreef:
Vorige keer viel deze me maar tegen. Een aantal stukken die ze bij vorige toertochten reden en deze liet ze links liggen, om ze te vervangen door naar mijn mening te veel asfalt. Vond het een van de mindere die ik vorig jaar reed in deze contreien.
Op hun site gechecked. Grotendeels ander parcour dan vorig jaar.
KrrR
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Misschien heb je wel gelijk en laten we gewoon hopen dat het een leuk toerke wordt! :)zo speciaal is da kapelleke toch niet? Er zijn veel leukere/zwaardere klimmekes in de omgeving.
-
jan helsen
- Mountainbiker
Post by jan helsen »
Ik ben aan het twijfelen. Ik ben van de regio Turnhout. Hier natuurlijk alles plat. Wil wel naar Aarschot komen maar dan niet om naast alle klimmekes naast te rijden of heel den tijd modder te dappen.
Hoe zit het daar?
Bedankt alvast voor de goede raad.
Hoe zit het daar?
Bedankt alvast voor de goede raad.