Za 03/12/2011 Hollebeke :: Wintertoertocht Hollebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
spider81
Mountainbiker

mtb Hollebeke 3/12

Post by spider81 »

Nog niets gezien ivm de mtb toer in Hollebeke...
km, hm, bevoorradingen,...
?
grtzz
barthez
Mountainbiker

Post by barthez »

de mtb tocht is 35 en 55 km.
licht glooiend en beetje veranderd dan
andere jaren.
mooie bevoorrading met soep,gluwein,sportdrank,...
de rit gaat via houthem naar zandvoorde,zillebeke,geluveld
via weg en onverharde wegen
Duboisbiking
Mountainbiker

Post by Duboisbiking »

Zal mijnen bike eens terug boven halen, na 2 maanden non-actief wegens hernia terug zin om af te zien op mijn bike. Tzal zwaar zijn denk ik en er is veel wind voorspeld.

Http://www.facebook.com/mountainbikesport
leffe
Mountainbiker

Post by leffe »

Ik zal ook eens afkomen!!
aji
Mountainbiker

Post by aji »

Oeioei, das hier rustig #-o ?

@Spider, hoe doe je dat eigenlijk om als eerste een forum te openen? :oops: :oops:
*Andy*
Mountainbiker

Post by *Andy* »

Ik zal morgen ook eens het voorspelde stormweer trotseren. :evil:
l3m4nt
Mountainbiker

Post by l3m4nt »

aji wrote:Oeioei, das hier rustig #-o ?

@Spider, hoe doe je dat eigenlijk om als eerste een forum te openen? :oops: :oops:
linksboven op het forum "nieuw onderwerp"
Duboisbiking
Mountainbiker

Post by Duboisbiking »

Vanmorgen gestart rond 9u en de 35 km gedaan. Deed toch deugd eens weer door de modder te rijden ;> , geen grote opkomst maar ja misschien de slimsten. Bijna 1u45 in de regen gereden. Was lekker doorweekt en voelde mijn voeten niet meer. Nu weet ik zeker dat de winter begonnen is. Toer zelf beetje veel asfalt maar met dat weer viel dit nog mee. Bepijling ok.

Http://www.facebook.com/mountainbikesport
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Deze ochtend vertrokken iets na 10 u met een fantastische regenbui op mijn hoofd ( en omliggende lichaamsdelen), maar gelukkig na kwartiertje reeds opgehouden met regen... de wind daarentegen #-o #-o

De eerste km's waren meteen ook de zwaarste van het ganse traject vond ik , koudweg door de modder langs de spoorweg, amai wist mijn longen direct weer zitten :-?
Dacht na een 10 kilometer " als dat hier nog lang zal duren , zal het hier rap gedaan zijn " .... zeer zware aanvangskm's.
Het klimmetje met de wind pal op de neus richting Zandvoorde was blijkbaar het signaal dat het gedaan was met offroad en daarna vnl. asfalt en beton.. zeer jammer.
Pas na de tweede bevoorrading begon het weer beetje vtt allures te krijgen ... maar het was wel een stevige tocht , ideaal om fysiek beetje aan te scherpen, dit vnl. door de gure wind en het glooiende traject.

Deze tt moet een unicum zijn voor mij.... Heb zelf niemand ingehaald :( en werd door niemand ingehaald :bounce:
Zeer lage opkomst.

Na de tt, fietsje en kledij onder handen genomen met de tuinslang en een lekkere warme douche genomen (waarbij ik maar niet kon bedenken hoe ze het water uit de "verzamelbak" zullen krijgen)
De boterham met gehakt werd me vriendelijk aangeboden en in dank aanvaard door ondergetekende
Post Reply