Zo 11/12/2011 Wouw (NL) :: ATB Tocht Wouw

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
RTC De Molenrijders
Mountainbiker

11-12-2011 ATB tocht Wouw (NL)

Post by RTC De Molenrijders »

Op 11 december a.s. organiseert RTC De Molenrijders uit Wouw de 3e ATB tocht.
Dit jaar een vernieuwde versie.
De tocht bestaat uit 4 vier verschillende afstanden. Voor de kinderen kan gekozen worden voor een afstand van 20 km .
De wat meer gevorderden kunnen kiezen voor een afstand van 32 of 45 km.
En voor de echte bikkels is er een afstand van 55 km.
Er zijn 3 pauzes nl. voor de kinderen, de route 32,45 en 55 km en voor de 55 km is er ook nog een aparte pauze ingelast.
De route leidt u grotendeels via de mooie bos- en natuurgebieden van Bergen op Zoom
en Wouwse Plantage. Deze natuurgebieden zijn alléén tijdens onze tocht
op deze datum toegankelijk.
U kunt inschrijven vanaf 08.30 uur t/m 10.00 uur voor de 20, 32 en 45 km en van 08.30 uur
t/m 09.30 uur voor de 55 km bij Café Zalen Donkenhof – Roosendaalsestraat 61 – Wouw.
De splitsing voor de 55 km (na ca. 31 km in het parcours) wordt
om 12.00 uur gesloten. Het inschrijfgeld bedraagt € 3,50 – kinderen t/m 12 jaar gratis.
Er is een fietsenstalling waar u uw fiets kunt wegzetten en na afloop kunt u ook nog
uw fiets afspuiten bij Carwash De Donken.
Tevens krijgt u na afloop ook nog soep aangeboden bij Café Zalen Donkenhof waar u ook gezellig nog wat kunt drinken :bounce: en waar er een tombola gehouden wordt waar er diverse geldprijzen en prijzen in natura te verdienen zijn. Uw inschrijfformulier is uw lotnummer.
Tevens kunt u nog extra loten kopen welke bestemd zijn voor het goede doel nl. voor de Stichting Vigeta. Voor meer informatie over deze Stichting kunt u terecht op de website
http://www.wevige.nl

Voor verdere informatie over de tocht kunt u terecht op onze website
http://www.de-molenrijders.nl :P
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Prachtige rit , zeer mooie streek en niet zo ver als je denkt.Hopelijk niet teveel last van koerskonijnen op cx'ers.
tubecrosser
Mountainbiker

Post by tubecrosser »

Was vorig jaar inderdaad een mooie tocht. Staan in de top 10 van Nederland en dan vernieuwen!!. Ben benieuwd. #-o
galileo
Mountainbiker

Post by galileo »

Ik heb het al eens geschreven op het Nederlandse forum, maar op deze top-10 zou ik niet teveel doorgaan.
Ik ken minstens 3 tochten in dezelfde regio, die mooier zijn, maar niet in de top staan.
Maar ik ga er wel mee akkoord dat Wouw een mooie tocht is.
Giantic
Mountainbiker

Post by Giantic »

Wouw we gaan er zijn :lol:
Salsero
Mountainbiker

Post by Salsero »

Vorig jaar ook gereden,heel mooi tochtje!! Daar kom ik met alle plezier vant Waasland daarnaartoe!! :-D :-D :-D :-D
joske uit breda
Mountainbiker

Post by joske uit breda »

P° wrote:Prachtige rit , zeer mooie streek en niet zo ver als je denkt.Hopelijk niet teveel last van koerskonijnen op cx'ers.
Ach ja daar moet je je niet te veel aan storen.!!!Rijden er inderdaad een aantal tussen met een plaat voor hunne kop, maar ja!! Daar waar mogelijk mogen ze passeren voor de rest kunnen ze tegen mijn achterste aangluren!! :lol: :lol: Maar ik ga komen; altijd een mooie tocht hier in de regio!!!
tubecrosser
Mountainbiker

Post by tubecrosser »

Ben toch benieuwd naar dat nieuwe van deze altijd goed georganiseerde rit. :drunk:
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

bah, lelijke tocht... hoop er alleen te zijn :wink:
Grifo
Mountainbiker

Post by Grifo »

tarzan wrote:bah, lelijke tocht... hoop er alleen te zijn :wink:
Hi Tarzan het zou u sieren om Jane alleen naar Wouw te sturen. :^o
Post Reply