Graspop 2012???

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
maltje
Mountainbiker

Graspop 2012???

Post by maltje »

Er zou een affiche van Graspop metal meeting gelekt zijn. (Dit is nog niet officiel, geen idee of het echt is!) De namen daarop zijn: Black Sabbath / Machine Head / Motley Crue / Trivium / Amon Amarth / Dimmu Borgir / Blue Oyster Cult / Thin Lizzy / Saxon / Anthrax / Satyricon / Black Veil Brides / Eyes Set To Kill / Sodom / Whiteshapel / Emmure / Dr.Acula / Spudmonsters / Black Tide / INME / The Parlor Mob / Monkey 3 / Enthroned / The Hot Bananas

Lot mor kome zou ik zeggen.
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

Satyricon :drunk:
zwolle
Mountainbiker
Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88

Post by zwolle »

Anthrax =D> =D> =D>

Motley Crue #-o #-o #-o #-o
cyclebot
Mountainbiker

Post by cyclebot »

als satyricon en black sabbath samenspelen, ga ik
IkDeSlaapkop
Mountainbiker

Post by IkDeSlaapkop »

Image

Lijkt me eerder een wishlist van een graspop fan met te veel tijd, zeker door de vermelding van Black Sabbath. Er zijn geruchten over een Black Sabbath reünie, maar de band zelf geeft hier pas op 11 november informatie over. Het lijkt me dus sterk dat Graspop hier al van zou weten...

Al zou Whitechapel wel nice zijn :drunk:
Jos met zijn bike
Mountainbiker

Post by Jos met zijn bike »

lijkt me idd sterk dat de affiche nu al gekend zou zijn. Zal idd iets van een overijverige fan zijn. De grafische vormgeving is niet bepaald om naar huis te schrijven...
zwolle
Mountainbiker
Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88

Post by zwolle »

Jos met zijn bike wrote:lijkt me idd sterk dat de affiche nu al gekend zou zijn. Zal idd iets van een overijverige fan zijn. De grafische vormgeving is niet bepaald om naar huis te schrijven...
allee da is toch goed gedaan? :wink:
alexi
Mountainbiker

Post by alexi »

best afwachten tot officieel nieuws komt, al zou ik goed kunnen leven met die namen :wink: :wink:
Jos met zijn bike
Mountainbiker

Post by Jos met zijn bike »

zwolle wrote:
Jos met zijn bike wrote:lijkt me idd sterk dat de affiche nu al gekend zou zijn. Zal idd iets van een overijverige fan zijn. De grafische vormgeving is niet bepaald om naar huis te schrijven...
allee da is toch goed gedaan? :wink:
Zeker! Magnifiek!
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Die overijverige fan zou er dan wel eens niet ver van kunnen zitten: eerste namen van Hellfest (en die affiches zijn ieder jaar in grote lijnen dezelfde) zijn ongeveer dezelfde. Daar ga ik dan weer naar toe :wink:
Post Reply