Ma 31/10/2011 Keiem :: 7de Poldertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
biker1990
Mountainbiker

Ma 31/10/2011 - Keiem

Post by biker1990 »

WTC DE POLDERBLOEMTRAPPERS ORGANISEREN OP MAANDAG 31 OKTOBER HUN 7DE VTT POLDERTOCHT

Op maandag 31 oktober organiseren de Polderbloemtrappers hun 7de VTT Poldertocht, een mountainbiketreffen voor wielertoeristen. Starten kan tussen 8 uur en 14 uur. De inschrijvingen gebeuren in zaal Onze Kring te Keiem. Kostprijs 2 EUR (lid Wielerbond Vlaanderen) of 3 EUR; kinderen en jongeren tot 15 jaar gratis. Er is keuze tussen 30 km en 55 km. Ongeacht de weersomstandigheden, wordt een goed berijdbaar traject verzekerd. Zin om onze ‘brakke Poldergrond’ op deze manier te leren kennen ? Nog meegeven dat er na het ‘noeste’ sportieve verzet, wordt voorzien in een gratis broodje kaas of gehakt voor iedereen.
Signer
Mountainbiker

TT Keiem

Post by Signer »

Wegens dit weekend wachtdienst geklopt en no biking zal ik deze eens komen meepikken :lol:
Is dit de club met veel rood in de tenue's #-o #-o waarvan er sommigen terug te vinden zijn op sommige TT's in Frankrijk?
Tot morgen
Voetje
Mountainbiker

Post by Voetje »

wij komen normaal morgennamiddag af voor de 30km te rijden.
hoe zit het parcour in elkaar voor de afstand van de 30km.
en hoeveel km komt de eerste bevoorranding aub.
en waar loopt de 30 km het verste aub.
wij komen van valso naar keiem kan u anders al ergens in pikken in het parcour van de 30 km.

op 11 december is het onze moutenbiketocht in zarren drie afstanden 27 37 47.
allen daar heen zou ik zeggen.
hamateur
Mountainbiker

Post by hamateur »

morgenvroeg aan de start voor deze mooie rit. Vorige jaren was dat altijd een lastige wegens de nattigheid. Dit jaar wordt dit anders, zie er dus naar uit
Pompierke
Kerstman

Re: TT Keiem

Post by Pompierke »

Signer wrote:Wegens dit weekend wachtdienst geklopt en no biking zal ik deze eens komen meepikken :lol:
Is dit de club met veel rood in de tenue's #-o #-o waarvan er sommigen terug te vinden zijn op sommige TT's in Frankrijk?
Tot morgen
Nee hebben tenue's met blauw en zwart, die andere mannen zijn deze van westhoekmountainbike uit Beerst :bounce: :bounce: en organiseren hun tocht de eerste zondag van december, deze tocht is zeker een aanrader.

Grtzz

Pompierke
xtreem09
Mountainbiker

Post by xtreem09 »

Signer wrote:Wegens dit weekend wachtdienst geklopt en no biking zal ik deze eens komen meepikken :lol:
Tot morgen
Neen,
da zijn wij de brigandsbikers uit ingelmunster :-D
Veel rood en geregeld naar de frankrijk
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

ik moet aanwezig zij op m'n werk :-D :-D :-D maar wat ik daar ga doen weet ik nie :oops: :oops:
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Een weekendje Westhoek (?) We gaan op reis. En wat nemen we mee?
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

xtreem09 wrote:
Neen,
da zijn wij de brigandsbikers uit ingelmunster :-D
Veel rood en geregeld naar de frankrijk
De brigandsbikers,da kennen we :lol: :lol: :lol: :lol:
Zie pic32
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

Pompierke wrote:
Tot morgen
Nee hebben tenue's met blauw en zwart, die andere mannen zijn deze van westhoekmountainbike uit Beerst :bounce: :bounce: en organiseren hun tocht de eerste zondag van december, deze tocht is zeker een aanrader.

Grtzz

Pompierke
Thx voor info,vertrek nu maar met weinig verwachtingen :wink: :wink: en hou de andere TT te Beerst in't oog.
Post Reply