Naam : de MTB Marathon Politie NOL
Afstand : +/- 80 km +/- 900 hoogtemeters
Datum en uur : Donderdag 27 oktober 2011, te 09h30.
Inschrijvingen tussen 08h30 en 09h15.
Plaats : 3960 Bree, Opitter, Voetbalkantine FC Opitter, Opstraat, 77A.
Ingericht door: Politie NOL.
Info : Politie NOL Tel. 089/48.06.30 Eddy Hermans
Betreft een unieke begeleide tocht. 80 km uitsluitend single tracks door de bossen van Opitter, neeroeteren, opoeteren, dilsen, As, opglabbeek...
Do 27/10/2011 Bree, Opitter
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Paar foto's van vorig jaar:
http://www.pixagogo.com/0675944177
Filmpje:
deel 1 op garage TV
http://www.garagetv.be/video-galerij/fo ... n_wmv.aspx
deel 2 op YouTube
deel 1
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Dag Nero, als ik het goed begrijpt, is dit marathon begeleid, dus geen pijlen?
En in verband met de tempo: ik kan een uur of 8 op de zadel blijven, maar op een hoge tempo
Maar het ziet er goed uit (ik kom van Niel bij As, dus het parcours in tegenovergestelde richting rijden zie ik het wel zitten
Kan je iets vertellen over wat de begeleiding inhoud ? Bvb: de snelle boskonijnen apart, de tragere ouwe vossen ook apart, of is het: aanvalleeeeen en juh ???
In ieder geval zal ik dit jaar daar proberen te zijn, vorig jaar zat ik bij de schoon-broer (maïskuil helpen dekken), 't jaar ervoor liesbreuk, het jaar daarvoor buikgriep
Dit jaar mag er niets meer tussenkomen, want dan wordt ik kwaad
En in verband met de tempo: ik kan een uur of 8 op de zadel blijven, maar op een hoge tempo
Maar het ziet er goed uit (ik kom van Niel bij As, dus het parcours in tegenovergestelde richting rijden zie ik het wel zitten
Kan je iets vertellen over wat de begeleiding inhoud ? Bvb: de snelle boskonijnen apart, de tragere ouwe vossen ook apart, of is het: aanvalleeeeen en juh ???
In ieder geval zal ik dit jaar daar proberen te zijn, vorig jaar zat ik bij de schoon-broer (maïskuil helpen dekken), 't jaar ervoor liesbreuk, het jaar daarvoor buikgriep
- endorfin
- Mountainbiker
Jacky, komt gij anders ne dag hier in mijn plaats "werken" dan zal ik die gaan rijdenVos in de bossen wrote:Dag Nero, als ik het goed begrijpt, is dit marathon begeleid, dus geen pijlen?
En in verband met de tempo: ik kan een uur of 8 op de zadel blijven, maar op een hoge tempo![]()
Maar het ziet er goed uit (ik kom van Niel bij As, dus het parcours in tegenovergestelde richting rijden zie ik het wel zitten![]()
In ieder geval zal ik dit jaar daar proberen te zijn, vorig jaar zat ik bij de schoon-broer (maïskuil helpen dekken), 't jaar ervoor liesbreuk, het jaar daarvoor buikgriep![]()
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Wat brengt dat op in € uitgedrukt....endorfin wrote:Jacky, komt gij anders ne dag hier in mijn plaats "werken" dan zal ik die gaan rijdenVos in de bossen wrote:Dag Nero, als ik het goed begrijpt, is dit marathon begeleid, dus geen pijlen?
En in verband met de tempo: ik kan een uur of 8 op de zadel blijven, maar op een hoge tempo![]()
Maar het ziet er goed uit (ik kom van Niel bij As, dus het parcours in tegenovergestelde richting rijden zie ik het wel zitten![]()
In ieder geval zal ik dit jaar daar proberen te zijn, vorig jaar zat ik bij de schoon-broer (maïskuil helpen dekken), 't jaar ervoor liesbreuk, het jaar daarvoor buikgriep![]()
Schop naar boven
- Jolyrodger
- Mountainbiker