Ik heb recent een tweedehands ridley tiger gekocht met deore xt afgemonteerd, maar ben niet tevreden over het schakelen hiervan.
Ik heb geen idee aan wat het kan liggen omdat ik er gewoonweg niets van ken.
dus zou ik graag weten van jullie of jullie een goede fietsenmaker weten in de buurt van affligem om ten eerste al eens te kijken wat het probleem is en dan de onderdelen die moeten vervangen worden (of afgesteld) vervangen.
dank
nico
goede fietsenmaker oost vlaanderen -vlaams brabant
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
80 % van slecht schakelen ligt vaak aan de kabel, eens deze vervangen vaak probleem opgelost. De andere 20 % kan vanalles zijn.
- den Bart
- Mountainbiker
Re: goede fietsenmaker oost vlaanderen -vlaams brabant
ik ben tevreden van Loomans in Asse. Is niet te ver van Affligem.strava wrote:Ik heb recent een tweedehands ridley tiger gekocht met deore xt afgemonteerd, maar ben niet tevreden over het schakelen hiervan.
Ik heb geen idee aan wat het kan liggen omdat ik er gewoonweg niets van ken.
dus zou ik graag weten van jullie of jullie een goede fietsenmaker weten in de buurt van affligem om ten eerste al eens te kijken wat het probleem is en dan de onderdelen die moeten vervangen worden (of afgesteld) vervangen.
dank
nico
-
Tinus Lochs
- Mountainbiker
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Re: goede fietsenmaker oost vlaanderen -vlaams brabant
Post by Kristof Huyck »
Ben ook tevreden van Loomans, die mens kent zijn vak.den Bart wrote: ik ben tevreden van Loomans in Asse. Is niet te ver van Affligem.