Za 08/10/2011 Ieper :: 12de Ieperse Scatto MTB-toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
wilddog
Mountainbiker

zat 08 /10 / 2011 : Ieperse MTB-tocht van de Platte Tube

Post by wilddog »

denjohny06
Mountainbiker

intro

Post by denjohny06 »

Beste Bikers,

Hopelijk is het zaterdag aantaande minder warm dan het vandaag was, anders zou het wel eens lastig kunnen worden voor diegenen die eens de forcing willen voeren oop de Kemmel of de achterkant van de Zwarte Berg.
Inderdaad, toen we vorig jaar voor het eerst de optie 65 km - 750 hm- aanboden en 40 % van de opkomst hiervoor koos, waren we verpicht op dit elan door te gaan!
Wat is er veranderd:
1)De naam van de organisatie: Ieperse SCATTO MTB toertocht. Als erkentelijkheid t.o.v.onze tombola hoofdsponsor die dit jaar een MTB als hoofprijs ter beschikking stelt.
We rijden echter nog steeds langs de ieperse vestingmuren alsook op en over de heuvelruggen van West en Frans Vlaanderen !
2) Het 50 - 65 km parcours ter hoogte van bevoorrading 2 &3 gezien er een nieuwe locatie is voorzien voor de bevoorrading in Westouter.
Wat is er gebleven:
de enthousiaste medewerkers aan anthaal, inschrijving, cantine, controle
de gerenomeerde bevoorradingsposten met opnieuw de broodpudding, speciaal aangevoerd uit...
na de rit:
gratis boterham
gratis verassingspakket
directe trekking van je tombola ticket
wie gaat met de SCATTO naat huis ?

tot zaterdag !

den johny
Bikermike
Mountainbiker

Post by Bikermike »

Dit wordt weer een leuk tochje in mijn favoriete streek. Starten om 08 uur voor de 50 km en dan...... :bounce: :bounce: :bounce:
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Wij komen ook af met enkele choufkes =D> :wink:

zondag 30 oktober 12 de Chouffetocht in Middelkerke.
Info www.choufkes.be
blomsky
Mountainbiker

Post by blomsky »

Aanwezig. Alleen nog twijfel over de afstand.
bikerboy 1
Mountainbiker

Post by bikerboy 1 »

zeker en vast ook van de partij moet wel een eind rijden maar voor deze tt doe ik alles
clubje
Mountainbiker

Post by clubje »

Is er gedetailleerde info over parcours? Ikzelf ben van Ieper en ken de gangbare paden in het heuvelland als mijn broekzak. Als er dus niet veel privé inzit, doe ik liever een TT elders.

Dit is natuurlijk puur een vraag, begrijp me niet verkeerd, ik kan me maar al te goed inbeelden dat privé-stukken hier in het heuvelland moeilijk te verkrijgen zijn (kan die Rodeberg nu niet voor één keer toegankelijk zjin :(). Maar je begrijpt dat als je de gebruikele paden om de twee weken zelf beklimt, een TT weinig meerwaarde biedt. Voor mensen uit andere streken blijft het natuurlijk een must!
wiene
Mountainbiker

Post by wiene »

:-) eerste deelname hier in Ieper, ben benieuwd, hopelijk is de verwachte regen geen spelbreker :-?
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

mooie streek, maar de conditie is nog niet rijp voor de langste afstand. Het zal de 50 km worden in de voormiddag.
Sloebertje
Mountainbiker

Post by Sloebertje »

aanwezig als het weder redelijk is hé :roll:
Post Reply