Zo 09/10/2011 Zwevezele :: 5° Hillestamperstocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
hillestamper
Mountainbiker

09/10/2011 HILLESTAMPERSTOCHT Zwevezele

Post by hillestamper »

Hallo iedereen,

U bent van harte welkom op onze HILLESTAMPERSTOCHT op zondag 9 oktober 2011. Ons parcours blijft opnieuw dicht bij de Hille, met enkele nieuwe off-road stukken dankzij bereidwillige landbouwers uit de gemeente. Als het weer zo gunstig blijft, garanderen we u opnieuw een heel hoog percentage off-road gehalte.

NIEUW DIT JAAR: 1 bevoorrading op de dertig km, 2 bevoorradingen op de 40 km en 3 bevoorradingen op de 50km, dit op nieuwe bevoorraadplaatsen.

Verder bieden we u deftige bevoorradingen, een prachtige afspuitplaats met regenwater, douches met lekker warm stadswater, een gratis hot-dog na de rit en een leuke après-bike-bar.

Inschrijven in de school de Horizon vlakbij de kerk op de Hille te Zwevezele.

Voor meer info, stel hier gerust vragen of bezoek onze vernieuwe website : www.hillestampers.be!!

Sportieve groeten,

De Hillestampers :-D :-D :-D
slappetieze2
Mountainbiker

Post by slappetieze2 »

=D> =D> Vorig jaar gereden en kwas content , dus ben weere van de partij :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: .

GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
aartrijkenoare
Mountainbiker

Omleiding Kortrijkse straat

Post by aartrijkenoare »

Hallo, ik heb deze week door de werkzaamheden gereden vanuit Ruddervoorde naar Zwevezele/Hille; eigenlijk staan er verbodborden; hoe rij je het best om?
superffan
Mountainbiker

Re: Omleiding Kortrijkse straat

Post by superffan »

aartrijkenoare wrote:Hallo, ik heb deze week door de werkzaamheden gereden vanuit Ruddervoorde naar Zwevezele/Hille; eigenlijk staan er verbodborden; hoe rij je het best om?
Wegomleiding volgen zekers.... #-o
bikerboy 1
Mountainbiker

Post by bikerboy 1 »

ik kom voor de 1 ste maal kan je wat meer zeggen over de rit van 50 km
%off road
lussen
enz
den willy
Mountainbiker

Post by den willy »

Kom ook nog eens terug naar zwevezele.
Diksmuide is nochtans een thuis rit voor mij maar,na 4jaar eens iets anders. Daar ik mij een jaar of twee terug geamuseerd heb keer ik nog eens terug naar de Hille.
hillestamper
Mountainbiker

Post by hillestamper »

Vanuit Aartrijke rijd je best via Torhout. Daar de Ruddervoordestraat volgen en voor de Baliebrugge rechts inslaan richting Zwevezele tot aan het Vanneken. Daar rechtdoor en via het centrum van Zwevezele tot aan de Hille rijden is de gemakkelijkste en kortste weg.

Groeten,

Hillestamper
kret
Mountainbiker

Post by kret »

zeg aartrijkenoare, ik zal je zondag wel de weg wijzen. Ik rij zelden of nooit verkeerd, dus alle vertrouwen hebben in je vaste chauffeur hé

tot zondag
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

Ga mij daar ook eens vertonen ooit nog gewerkt aldaar in Bakkerij Danny.
Dien Aap kan zien dattie ene komt trakteren.
:lol: :lol: :lol:
Kevin79
Mountainbiker

Post by Kevin79 »

Ben nog aan het twijfelen tussen Diksmuide en Zwevezele we zullen zien.
Post Reply