Item:startnummer Roc d'Azur 56km(zondag 09/10/2011)
Plaats:Hasselt
Reden van verkoop:niet herstelt van een ongeval!
Prijs en voorwaarden:officiële prijs
Wijze van verzenden:post na betaling of afhalen
Extra Info:startnummer= 1587(is een zeer goede plaats)
ticket Roc D'azur 2011 te koop
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
-
Tom - Team T2
- Mountainbiker
1 Ticket beschikbaar voor Roc d'Azur Marathon 83km
Post by Tom - Team T2 »
Nog één ticket beschikbaar voor de Roc Marathon 83km
Aan oorspronkelijke prijs 51,70 euro
0495 836 036 of per mail
Aan oorspronkelijke prijs 51,70 euro
0495 836 036 of per mail
-
'T groot mes
- Mountainbiker
- Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,
Post by 'T groot mes »
uw ticket kan je downloaden van de site en met dat ticket kan je uw startpacket terplaatse afhalen waar uw stuurbord en rugnummer enz inzit.Dogma wrote:Vraag me af hoe deze nummers al kunnen verzonden worden. Je kan ze ginder ter plekke pas gaan afhalen een paar dagen voor de start.
- Dogma
- Mountainbiker
Inderdaad, maar uw doktersattest op naam is toch ook vrij belangrijk. Bij mij de voorgaande jaren hebben ze dit attest echt wel gecontroleerd. Dus geeft de verkoper dan ook een doktersattest mee? Nog maar te zwijgen wat de verzekering zal doen bij eventueel ongeval.'T groot mes wrote:uw ticket kan je downloaden van de site en met dat ticket kan je uw startpacket terplaatse afhalen waar uw stuurbord en rugnummer enz inzit.Dogma wrote:Vraag me af hoe deze nummers al kunnen verzonden worden. Je kan ze ginder ter plekke pas gaan afhalen een paar dagen voor de start.
-
'T groot mes
- Mountainbiker
- Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,
Post by 'T groot mes »
Ja dat staat ook in het regelemant dat dit niet mag, maar dat moeten ze zelf maar weten ik schrijf me steeds zelf inDogma wrote:Inderdaad, maar uw doktersattest op naam is toch ook vrij belangrijk. Bij mij de voorgaande jaren hebben ze dit attest echt wel gecontroleerd. Dus geeft de verkoper dan ook een doktersattest mee? Nog maar te zwijgen wat de verzekering zal doen bij eventueel ongeval.'T groot mes wrote:uw ticket kan je downloaden van de site en met dat ticket kan je uw startpacket terplaatse afhalen waar uw stuurbord en rugnummer enz inzit.Dogma wrote:Vraag me af hoe deze nummers al kunnen verzonden worden. Je kan ze ginder ter plekke pas gaan afhalen een paar dagen voor de start.
Ik wou gewoon melden dat dat ticket wel "thuis" beschikbaar is.
- Dogma
- Mountainbiker
Ja oke, en ik weet ook wel dat dit veelvuldig gedaan word. Zelf zou ik enkel niet de trip willen maken zonder ECHT zeker te zijn om te kunnen rijden.
Voorgaande jaren hebben m'n collega bikers en ikzelf de startnummers van de Roc Noir ter plaatse verkocht.
Ben trouwens al volop aan het aftellen, zal dit jaar wel met slechte conditie zijn maar dat kan de fun bederven. Is gewoon zalig ginder!
Voorgaande jaren hebben m'n collega bikers en ikzelf de startnummers van de Roc Noir ter plaatse verkocht.
Ben trouwens al volop aan het aftellen, zal dit jaar wel met slechte conditie zijn maar dat kan de fun bederven. Is gewoon zalig ginder!
-
'T groot mes
- Mountainbiker
Post by 'T groot mes »
ik zie dat je een 29 hebt rij je hem met uw 29"er?Dogma wrote:Ja oke, en ik weet ook wel dat dit veelvuldig gedaan word. Zelf zou ik enkel niet de trip willen maken zonder ECHT zeker te zijn om te kunnen rijden.