Zo 11/09/2011 Weelde :: MTB Noordergrensrit

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Jef Dries
Mountainbiker

zo 11/09/11 Weelde Noordergrensrit

Post by Jef Dries »

Zondag 11september is't weer zover; onze jaarlijkse Noordergrensrit die tussen Weelde en net over de grens richting De Mierden loopt...

25-50km
+80% offroad, aantal nieuwe stukken / nieuwe single tracks toegevoegd
Vertrek 8-11u
Sporthal Molenslop, Straatakkers te 2381 Weelde

Douches, afspuitstand, bewaakte fietsenstalling, ...
meer info: www.power-bikers.com

Update over het parcours volgt in laatste week!
Jef Dries
Mountainbiker

Post by Jef Dries »

Nog geen respons op mijn postje van vorige week :( . We hebben wel geen hoogtemeters, maar toch een mooie tocht aan te bieden hoor. Een aanrader!

van't weekend de tocht nogmaals gereden. Een aantal stukken zijn terug heel droog. Twee stukken waar nog altijd grote plassen stonden kunnen we heel simpel omleiden; die schotelen we jullie niet voor!

Het nieuwe stuk bevindt zich ook op het drogere gedeelte vh parcours, dat valt ook weeral mee :-D .
wihameke
Mountainbiker

Post by wihameke »

Als ik in de voormiddag tijd vind is de kans groot dat dit mijn eerste TT gaat worden.
joske uit breda
Mountainbiker

Post by joske uit breda »

Jef Dries wrote:Nog geen respons op mijn postje van vorige week :( . We hebben wel geen hoogtemeters, maar toch een mooie tocht aan te bieden hoor. Een aanrader!

van't weekend de tocht nogmaals gereden. Een aantal stukken zijn terug heel droog. Twee stukken waar nog altijd grote plassen stonden kunnen we heel simpel omleiden; die schotelen we jullie niet voor!

Het nieuwe stuk bevindt zich ook op het drogere gedeelte vh parcours, dat valt ook weeral mee :-D .
Vooruit dan, respons :P Altijd een mooie tocht hier in Weelde. Kom hier zeker voor de 4de keer. Ben benieuwd naar het parcours dit jaar, met dat nieuwe stuk erin. Alleen minder plassen a.u.b. dan in st job afgelopen weekend. Wat modder o.k. maar het mag wat minder. De enige die er hier goed mee zijn, zijn de fietsherstellers. Maar toch weer of geen weer ik ben aanwezig. :-D Achter de geraniums is niet mijn ding.!!! :P :P
broecki
Mountainbiker

weld

Post by broecki »

Van weekeinde terug begonnen met fietsen in Gierle, en dat was meer een modderbad. Heb wel geweldig geamuseerd, dus volgende week ben ik er weer in eigen dorp.

Parcour vertrek aan de sporthal, steek de grote baan over en dan is even over kleine beton baan (ruilverkaveling zoals da hier noemt) naar de bossen om er dan op wat verbindingsweg weer uit te komen om terug te rijden naar de sporthal. Het is een beetje aangepast tov van vorig jaar en de parcour bouwer kennende wordt het alleen maar beter.

;-)
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Ben aan't twijfelen tussen deze en Oostmalle.
What to do??? :-k
joske uit breda
Mountainbiker

Speedy G. wrote:Ben aan't twijfelen tussen deze en Oostmalle.
Tja, Altijd moeilijk om een keuze te maken. Persoonlijk vind ik deze beter. meer singletracks ,weinig asfalt, weinig lange dreven. Pas op hé niks ten nadele van Oostmalle en nu is het weer een jaar verder en kan er veel veranderd zijn in een jaar wat betreft het parcours maar deze club kennende en ook de regio is hier best veel uit halen. Hier wordt in Weelde altijd een mooie tocht uitgezet. Maar om nu alles te onthouden terwijl we toch ieder weekend op toer zijn; Tja dat valt niet mee. :lol: :lol: :lol: :lol:
ZEBRANO
Mountainbiker

Post by ZEBRANO »

Speedy G. wrote:Ben aan't twijfelen tussen deze en Oostmalle.
Je zal geen spijt hebben als je hier komt rijden, alle respect voor de organisatie van Oostmalle, maar een parcour als deze TT, daar hebben ze in Oostmalle de streek niet voor.Vorige jaren bijna volledig in het bos met zeer mooie en lange single tracks, zeker komen dus (en ben geen lid van de organisatie).Wij gaan zondag voor de 50 km.
Hanzzer
Mountainbiker

Post by Hanzzer »

ga ook komen ... ik heb wel een vermoeden dat het serieus modderig ga worden met al de regen die al gevallen is.

iemand al nieuws over hoe de tocht erbij ligt ?
joske uit breda
Mountainbiker

Hanzzer wrote:ga ook komen ... ik heb wel een vermoeden dat het serieus modderig ga worden met al de regen die al gevallen is.

iemand al nieuws over hoe de tocht erbij ligt ?
Het gedeelte kennende in de omgeving van Mierde, daar kunnen inderdaad zware modderige stukken tussen zitten. #-o #-o Maar ja als de Herfst zich zo ontwikkeld zoals nu zijn we het snel gewoon :-D :-D :-D :-D
Post Reply