Als ik niet in Poperinge geraak dan lijkt Gavere een optie ?
Echter geen forum topic.
Op de website van organisator TC de Vrije Vogels vind ik geen info ?
Nog nooit deelgenomen aan deze organisatie van de Vrije Vogels. Echter sinds ik vorig jaar het MTB'en ontdekte reeds vaker in Gavere deelgenomen bij andere organisaties, die altijd een leuk parcours voorschotelden, ook de permanente routes in Gavere zijn goed. Ik neem in ieder geval deel !
Heb vrijdagavond de pijltjes zien hangen en een deel van de tocht gereden. De tocht volgt de scheldevallei van semmersake tot in zwijnaarde, naar vurste, munte, dikkelvenne. Een klassieke tocht voor Gavere, deels bloso piste maar is wel een mooie, licht heuvelachtige streek en voldoende off-road. Vrijdag lag het er nog droog bij, het tiental plasjes waren goed te ontwijken, nu zal het wel anders zijn.
Wie hier vaak rijdt krijgt weinig origineels onder de wielen geschoven. Wie de TT van eke van begin juni gereden heeft zal over een grotendeels identiek parkoer rijden.
Veel volk, leuke toer met goede bevoorrading.
Ik bleef wat op mijn honger zitten wat het parkoer betreft deze streek heeft meer te bieden.
Maar…. Waarschijnlijk mag je op de leuke plaatsten er niet meer door met veel volk.
Veel volk, leuke toer met goede bevoorrading.
Ik bleef wat op mijn honger zitten wat het parkoer betreft deze streek heeft meer te bieden.
Maar…. Waarschijnlijk mag je op de leuke plaatsten er niet meer door met veel volk.
veel volk, goeie organisatie,
vlot ingeschreven en een lekkere bevoorrading,
plezante tocht,genoeg afwisseling,
iedereen die we gisteren tegenkwamen had zijn beste humeur bij,
plezant
verzorgde après,
om het kort te houden,
niets op aan te merken,
tot de volgende
louis