De zevende Kapellekestocht wordt opnieuw een gevarieerde tocht voor zowel de recreatieve als de meer ervaren biker.
Onder meer worden de gemeenten Anzegem, Deerlijk, Bellegem, Zwevegem, Heestert en Tiegem aangedaan tijdens deze prachtige mountainbiketocht.
Er zijn verschillende afstanden/lussen :
Afstand Starttijden Hoogtemeters
35 km 7u30-11u 150 m.
45 km 7u30-11u 400 m.
65 km 7u30-11u 350 m.
75 km 7u30-11u 470 m.
95 km 7u30-9u30 1.150 m.
Verder is er ook nog een begeleide KIDSTOCHT
25 km start om 9u30 100 m
Onder de deelnemers wordt een ballonvaart voor 2 personen verloot.
Meer informatie vindt u op : www.kapellekestocht.be
Zo 14/08/2011 Vichte :: 7de Kapellekestocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- slappetieze2
- Mountainbiker
Post by slappetieze2 »
Ging normaal ook rijden maar doe in de namiddag mee in Waregem (City Challenge ) tesamen mee oenzen veurzitre (METALBIKER)
.
GR.SL.T.2.

GR.SL.T.2.
- scorpionrider
- Mountainbiker
Post by scorpionrider »
ook dit jaar weer aanwezig ,vorig jaar de 65 km gereden ,mooi gevarieerd parcours en die rijsttaartjes mmmmmm...... 
Parcour begint zijn definitieve vorm te krijgen.
Hier en daar nog wat passages beslissen en alles komt in orde.
Alles blijft zeer goed berijdbaar. Ik merkte een aantal personen die de rit reeds verkenden, zij zullen dit kunnen bevestigen.
Tot zondag, zoals het er naar uit ziet, onder een stralende zon !!
Hier en daar nog wat passages beslissen en alles komt in orde.
Alles blijft zeer goed berijdbaar. Ik merkte een aantal personen die de rit reeds verkenden, zij zullen dit kunnen bevestigen.
Tot zondag, zoals het er naar uit ziet, onder een stralende zon !!
- scorpionrider
- Mountainbiker
Post by scorpionrider »
slappetieze2 wrote:Ging normaal ook rijden maar doe in de namiddag mee in Waregem (City Challenge ) tesamen mee oenzen veurzitre (METALBIKER)![]()
![]()
.
welja ,moet kunnen maar eerst een beetje komen losrijden in de voormiddag op de 35 km,is een vlak ritje ,ideaal als opwarmertje voor de challenge
GR.SL.T.2.![]()
![]()
![]()
![]()
Zal normaal gezien ook van de partij zijn voor de 65km. Is de eerste maal, hope een mooie technische tocht.
grtz
een techische tocht in west vlaanderen moet niet verwachten. maar de langste afstanden gaan riching tiegem dat is toch iets van klimmen .
ik ga thuis om 7u30 vetrekken woon op parcour rond de gavers rond 8 uur ben in vichte hoop toch.
greets afdalerke
grtz
een techische tocht in west vlaanderen moet niet verwachten. maar de langste afstanden gaan riching tiegem dat is toch iets van klimmen .
ik ga thuis om 7u30 vetrekken woon op parcour rond de gavers rond 8 uur ben in vichte hoop toch.
greets afdalerke