Voor de zesde keer op rij organiseren wij onze echte onvervalste BOERENBIKE in . Een toertocht van 30 of 50 km in de omgeving van Asse-Mollem-Meise-Oppem-Ossel-Merchtem....met bikewash -1 bevoorrading en natuurlijk niet te vergeten , onze originele Boerendouche !
U kan inschrijven en vertrekken vanaf 8 u tot 10u30 voor de 50 km en tot 11 u voor de 30 km. Na 11 u kan u ook vrij en gratis vertrekken maar zonder bevoorrading en op eigen risico.
Achteraf kan u in de feesttent genieten van onze lekkere pensen-sateetje of biefstuk en vergeet niet te proeven van het overheerlijke "Waaienbergerbier" en de muziek van het orgel Decap.
De inschrijving bedraagt 4 €.
Adres van vertrek ; Waaienberg 41 te 1745 Droeshout-Opwijk
Info en flyer via : http://sites.google.com/site/kwbdroesho ... -juli-2011
Zo 31/07/2011 Droeshout / Opwijk :: 6de Boerenbike
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Salto mortale
- Mountainbiker
Zo 31/07/2011 Droeshout / Opwijk :: 6de Boerenbike
Post by Salto mortale »
Last edited by Salto mortale on Wed 13 Jul 2011 18:35, edited 1 time in total.
- Salto mortale
- Mountainbiker
Post by Salto mortale »
Morgen beginnen we met uitpijlen , je zal de fluopijltjes weer van ver zien hangen. Hopelijk blijven ze hangen ????
Nog 1 weekje en het is weer zo ver. Allen naar Waaienberg zou ik zeggen.
Hopelijk zijn de weergoden ons goed gezind en mogen we weer 300 bikers verwelkomen.
Hopelijk zijn de weergoden ons goed gezind en mogen we weer 300 bikers verwelkomen.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Op mijn aanwezigheid kan je alvast rekenen ! Nadien zie ik de BBQ ook wel zitten 
een week ter voren uitpijlenSalto mortale wrote:Morgen beginnen we met uitpijlen , je zal de fluopijltjes weer van ver zien hangen. Hopelijk blijven ze hangen ????
wij komen af met een paar mannen. succes