2/06/11 BelgacomGP Averbode

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Putkop
Mountainbiker

2/06/11 BelgacomGP Averbode

Post by Putkop »

Hoe ligt dat er daar bij?

Grtz.
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

Zanderig
jacques-de-mtb'er
Mountainbiker

Post by jacques-de-mtb'er »

ik doe mee aan de kidschallenge daar, zijn er heuvels, afdalingen,... ?
single-track biker
Mountainbiker

Post by single-track biker »

Ik vermoed da het daar redelijk vlak is.
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

vlak, met hier en daar een molshoopje, veldritparcours.
kan wel zijn dat er bepaalde stukken erg zanderig bijliggen door de afgelopen droogte.
dunkky
Mountainbiker

Benadeeld

Post by dunkky »

Ze hebben de Fun B daar dik bij hun ... gehad! Geen prijzengeld voor de Fun B... pure discriminatie, wij betalen ook om te rijden!
Dan de douches... 4 douchekotjes voor al dat volk, lang staan aanschuiven en dan maar bij de dames gaan douchen (daar was geen kat te bespeuren).
en als laatste, waarom krijgen wij maar 10€ terug voor onze nummer??? Normaal is dat 15€.
organisatie van Averbode [-X :evil:
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

Leuk parcours! Eentje waar ik zelfs heel blij mee was.
Superleuke koers gereden en een goeie uitslag.

Dat het duur was om in te schrijven daar geef k m'n voorganger hier in het topic geen ongelijk in... over douches enzo kan ik me niet uitspreken, alsook niet over prijzengeld, want dit is niet voor mij besteed :-D
Anyway: het was fun in de fun b
zero
Mountainbiker

Re: Benadeeld

Post by zero »

dunkky wrote:Ze hebben de Fun B daar dik bij hun ... gehad! Geen prijzengeld voor de Fun B... pure discriminatie, wij betalen ook om te rijden!
Dan de douches... 4 douchekotjes voor al dat volk, lang staan aanschuiven en dan maar bij de dames gaan douchen (daar was geen kat te bespeuren).
en als laatste, waarom krijgen wij maar 10€ terug voor onze nummer??? Normaal is dat 15€.
hoeveel heb je dan moeten betalen? als ik het reglement goed begrijp. moet je voor fun b €15 netto betalen als je op voorhand hebt ingeschreven, anders €20.

dat de fun b geen prijzengeld krijgt, staat in het reglement, dus dat kon je op voorhand weten.
http://sport.be.msn.com/mtbgrandprix/20 ... NL2011.pdf
dunkky
Mountainbiker

Post by dunkky »

ah ja, in de uitslag staat de Fun B ook niet vermeld. man man man
Maar voor de rest was alles in orde. Ook leuk dat mijn 2 helpers met dat bandje gratis binnen konden. =D>
dunkky
Mountainbiker

Re: Benadeeld

Post by dunkky »

zero wrote:
dunkky wrote:Ze hebben de Fun B daar dik bij hun ... gehad! Geen prijzengeld voor de Fun B... pure discriminatie, wij betalen ook om te rijden!
hoeveel heb je dan moeten betalen? als ik het reglement goed begrijp. moet je voor fun b €15 netto betalen als je op voorhand hebt ingeschreven, anders €20.

dat de fun b geen prijzengeld krijgt, staat in het reglement, dus dat kon je op voorhand weten.
http://sport.be.msn.com/mtbgrandprix/20 ... NL2011.pdf
Daar heb je een punt. Dit reglement heb ik dus niet gelezen...
Post Reply