[29/05] Moerbeke-Waas
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- alainvwbike
- Mountainbiker
Post by alainvwbike »
http://www.bosbikers.tk/
staat geen info op over parcours!?Inschrijven alleen dag zelf denk?
valt wel samen met Wallonia cup in Kelmis ,ook daar weinig info over!!
staat geen info op over parcours!?Inschrijven alleen dag zelf denk?
valt wel samen met Wallonia cup in Kelmis ,ook daar weinig info over!!
Ik zou wel eens willen meerijden, het is voor mij een eerste keer:willemske wrote:Leuke wedstrijd, organisatie doet altijd haar best om er iets leuks van te maken. Natuurlijk biljartvlak. Inschrijving is de dag zelf.
Vraagjes: Heb ik een vergunning nodig?
Is dit op een korte vaste omloop, en wat is de afstand (Masters)?
Z
Zonder vergunning enkel deelname in de fun B op als je van het waasland bent kan je meedoen bij de waaslandersTaurineR wrote:Ik zou wel eens willen meerijden, het is voor mij een eerste keer:willemske wrote:Leuke wedstrijd, organisatie doet altijd haar best om er iets leuks van te maken. Natuurlijk biljartvlak. Inschrijving is de dag zelf.
Ik ben van Zwijndrecht (Antwerpen), dus Fun B..LMTB wrote:ZZonder vergunning enkel deelname in de fun B op als je van het waasland bent kan je meedoen bij de waaslandersTaurineR wrote:Ik zou wel eens willen meerijden, het is voor mij een eerste keer:willemske wrote:Leuke wedstrijd, organisatie doet altijd haar best om er iets leuks van te maken. Natuurlijk biljartvlak. Inschrijving is de dag zelf.
Wat is de afstand (tijd), en lengte van de omloop?
- Foxy
- Mountainbiker
Fun B is altijd een uurtje, maar das (voor mij althans) meer dan genoegTaurineR wrote:Ik ben van Zwijndrecht (Antwerpen), dus Fun B..LMTB wrote:ZZonder vergunning enkel deelname in de fun B op als je van het waasland bent kan je meedoen bij de waaslandersTaurineR wrote: Ik zou wel eens willen meerijden, het is voor mij een eerste keer:
Wat is de afstand (tijd), en lengte van de omloop?