Ik zou graag de Panne Beach meerijden, zijn er mensen die me iets meer kunnen vertelen over deze race ?
Hoe ik me kan voorbereiden ?
Greetz
Post by Guest »
Post by Michelleke »
Hoi Startrek26,Startrek26 wrote:Ik zou graag de Panne Beach meerijden, zijn er mensen die me iets meer kunnen vertelen over deze race ?
Hoe ik me kan voorbereiden ?
Ik zeker ook terug , is vorig jaar reuze goed meegevallen .Wimme wrote:Ik ga er ook gaan rijden ! Is de eerste keer dus ga ik om uit te rijden he !
Post by Michelleke »
Ja, dat wachten voor de start is wel altijd de miserie... Als je bij de start niet te erg benadeeld wil zijn, moet je inderdaad een uur voor de start in het vak gaan klaarstaan en kou lijden. De vorige jaren viel dat echter nog wel mee, maar het kan evengoed regenen of sneeuwen. In dat geval sta je daar een uur te bibberen, en dan komen "de goei" 5 minuten voor de start voor jou te staan, nadat ze zich lekker warm gereden hebben. Natuurlijk MOET je niet een uur voor de start gaan klaarstaan, maar als je bij de laatsten van de meer dan 1500 gaat vertrekken, moet ge toch al ne crack zijn om 224ste te worden. Chapeau FCB!FCB wrote:Vorig jaar ben ik 3/4 de achteraan gestart en toch nog 224 ste geworden op de 1700?.
Post by The Raceface »
Post by Michelleke »