Zo 08/05/2011 Buggenhout :: 2 de Bergpallieterstoertocht (08

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
PVDM
Mountainbiker

zo 8 mei 2011 2e de bergpallieterstoertocht in Buggenhout

Post by PVDM »

2 de Bergpallieter toertocht op zondag 8 mei

Waar : Platteput 18 te 9255 Buggenhout
(aan sporthal en CC ”De Pit”)

inschrijven tussen 7h30 en 10h30 (de 75 km tot 10h00)

Volledig hertekende parcours

Afstanden :
35 km (ca. 75 % off road)
55 km (ca. 75 % off road)
75 km (ca. 78 % off road)
Begeleide kidstour start om 10h00

Prijzen :
Leden VWB
2,5 euro voor 35 km
met 1 bevoorrading
3,5 euro voor 55 en 75 km met respectievelijk 2 en 3 bevoorradingen.
< 16 jaar gratis

Niet leden VWB
+ 1 euro voor dagverzekering

Wij bieden u voor deze democratische prijzen

Uitgebreide bevoorrading – bewaakte fietsenstalling - douchemogelijkheid – afspuitstand – gezellig terras met mogelijkheid tot karmeliet, versnaperingen en/of licht middagmaal (vol au vent met frietjes) – mogelijkheid tot klimmen en hindernisparcours met death-ride vanaf 14h00 aan de klimtoren.

Wegens moederdag een speciale attentie voor alle vrouwen, ook zijn er op twee bevoorradingen toiletten voorzien

Verdere info te vinden op mtb.bergpallieters.be
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

zoals beloofd in gits: aanwezig. Ik ben benieuwd naar het nieuwe parcour :bounce:
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

el stevo wrote:zoals beloofd in gits: aanwezig. Ik ben benieuwd naar het nieuwe parcour :bounce:
Dat zou leuk zijn en misschien kunnen we tesamen nog een karmeliet drinken want dat hebben we nog te goed van in Gits hé :-D tot in Buggenhout of misschien dit weekend in Opwijk
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

hola het gaat hier druk worden op de trails den 8e.
zowel in buggenhout als in merchtem een TT
dat wordt een moeilijke keuze

langs waar gaat het nieuwe parcours? een kleine sneak preview? :wink:
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

Is er op 8 mei een toertocht in Merchtem? Daar zijn we eigenlijk niet van op de hoogte....

We gaan dit jaar via Lebbeke - wieze - Moorsel - Meldert - Mazenzele - Droeshout - Opwijk zo terug naar Buggenhout. De 75 km maakt nog een niet te versmaden lus van 20 kilometer langs asse-ter-heide en asbeek om via Krokegem terug aansluiting te krijgen in Mazenzele. Ik ga nog proberen een link te plaatsen zodat jullie eventueel de toer kunnen bekijken via google-earth maar ben op het ogenblik niet thuis maar ga er zeker werk van maken. Het parcours is ondanks zijn vlakke karakter (zeker vor de 35 en 55 km) toch best pittig en vooral gevarieerd te noemen. Natuurlijk zal het weer wel een bepalende factor spelen in de moeilijkheid van het terrein maar bij zware regenval en te veel modder zijn er alternatieven voorzien.
gunth
Mountainbiker

8 mei Merchtem

Post by gunth »

Er is idd nen toertocht op 8 mei in Merchtem ten gelegenheid van de opening van het sportcomplex op den Dooren. Maar er is heel weinig reclame rond gemaakt. Enkel in Merchtem-city zelf :-)
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

Thx Gunt, ons parcours loopt niet direct dor Merchtem dus ik hoop dat we niet teveel in elkaars vaarwater komen....
Van den Berghe Marc
Mountainbiker

Post by Van den Berghe Marc »

ik zal der zeker zijn, ben vooral nieuwsgierig naar de karmeliet achteraf.
dat is pas afzien #-o
fillou
Mountainbiker

Post by fillou »

aansluiten in Wieze en de inschrijving regelen als ik in buggenhout passeer zal geen probleem zijn zeker.
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

fillou wrote:aansluiten in Wieze en de inschrijving regelen als ik in buggenhout passeer zal geen probleem zijn zeker.
Als ik kom gaat het ook zo zijn. 't Zou zot zijn al ik eerst naar Buggenhout moet rijden als Wieze op 5 km van mijn deur ligt :-D
Weet je waar precies in Wieze de tocht passeert (niet dat Wieze zooo groot is) ?
Post Reply