Zo 24/04/2011 Esneux :: 6° Esneux MTB Day

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
The Doctor 46
Mountainbiker

zo 24/4/2011 Esneux

Post by The Doctor 46 »

Weet er iemand hier iets meer over ? Ik heb hier liggen zoeken naar vorige edities, en ge hebt naar het schijnt 2 toertochten per jaar in Esneux. Een goede en een "mindere" goede organisatie idem parcours . Welke ga deze zijn ?
julie
Mountainbiker

Post by julie »

dit is de goede, de esneux mountainbike day, die zowat alle mooie paadjes in de omgeving erin stopt. Vaak technisch en zwaar, je zult heel wat hoogtemeters voor de kiezen krijgen (en niet de gemakkelijkste klimmetjes)!
8)
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

julie wrote:dit is de goede, de esneux mountainbike day, die zowat alle mooie paadjes in de omgeving erin stopt. Vaak technisch en zwaar, je zult heel wat hoogtemeters voor de kiezen krijgen (en niet de gemakkelijkste klimmetjes)!
8)
Als dit de Esneux-tocht is die vorig jaar doorging op 9 mei, dan is dat idd de goede. Man, man, ben ik daar geschrokken, bij wijlen zeer zwaar en soms voor mijn doen te technisch (heb toen redelijk wat krachttermen gebruikt ...) Dit jaar even niet, ik kom zeker nog conditie te kort voor dit soort tocht.
Signer
Mountainbiker

Zeker

Post by Signer »

Als dit zeker de goede is zal ik erbij zijn.
Weet iemand site voor een beetje meer infoooo :wink: :wink:
Thx =D> =D>

Sry vr de vraag :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Na wat rondzoeken dezegevonden :wink: :roll: :wink:
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

bedankt voor de info
Ga er zeker bij zijn, was al in Sart-Tilman gaan rijden maar deze blijkt precies nog beter te zijn. Nu nog hopen op niet teveel regen de dagen ervoor.
julie
Mountainbiker

Post by julie »

Dit is het parcours van vorig jaar, kijk naar de franse versie dan zie je dat ze niet dezelfde richting op gaan deze keer. Kennelijk zijn ze wat langzamer met de nederlandse vertaling :wink:
Trouwens ze hebben het over het stuk bij Comblain-au-pont, als het is wat ik denk dat het is, dan is dat niet mis.
De Rie
Mountainbiker

Post by De Rie »

Katleen
Mountainbiker
Location: Lapierre Zesty 714 / Specialized S-works epic / S-works hardtail / Cannondale supersix

Post by Katleen »

Niet twijfelen, echt een prachtige tocht en met het mooie weer van de laaste dagen ... Vorig jaar 66km en 1800hms. Als we dit jaar gaan zal het voor mij een kortere afstand zijn (5 maand zwanger).
Alexe
Mountainbiker

Post by Alexe »

Ik twijfel tussen deze of de tocht in Rance.

ben ik fout als ik denk dat deze wat meer hoogtemeters heeft (maar wel wat korter is)?

Esneux: 1600hm op 60 km
Rance: 1300hm op 70 km?

dan denk ik dat ik voor de hoogtemeters ga :)
blomsky
Mountainbiker

Post by blomsky »

Heb deze ook al gereden en was echt prachtig! Nu heb ik met spijt in het hart gekozen voor de wedstrijd "La Hallonienne". Maar volgend jaar zou dat wel weer eens anders kunnen zijn!
Post Reply