11/06/2011 Regiotour
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
KRBikerwim
- Mountainbiker
11/06/2011 Regiotour
Post by KRBikerwim »
Kan er iemand verklaren waarom de regiotour van 11 juni nergens op de kalender vermeld staat?
Verder gezien dat de VTT De Parel in Haaltert dit jaar niet doorgaat. Heel jammer want mooie rit met onder andere Bosberg en Muur...
Verder gezien dat de VTT De Parel in Haaltert dit jaar niet doorgaat. Heel jammer want mooie rit met onder andere Bosberg en Muur...
-
KRBikerwim
- Mountainbiker
Post by KRBikerwim »
Dit zijn een paar links waar wat info te vinden is maar niet van de organisatie zelf.
http://www.routeyou.com/route/view/2924 ... ur-2011.en
http://www.ninove.be/nl/563/content/997 ... eiten.html
http://www.routeyou.com/route/view/2924 ... ur-2011.en
http://www.ninove.be/nl/563/content/997 ... eiten.html
-
Frankiebis
- Mountainbiker
Post by Frankiebis »
Gezien onenigheden tussen de stadsbesturen zou de regiotour in 2011 niet meer georganiseerd worden... en dit ondanks het redelijk hoge inschrijvingsgeld. Hopelijk betonneren ze met ons belastingsgeld geen veldwegen
Het is inderdaad eveneens jammer dat de TT de Parel te Haaltert niet meer door gaat.
Blijkbaar zien als maar meer organisatoren ervan af om in de zomer TT te organiseren. Er dan maar met de GPS op uit trekken, of is dit net de oorzaak van het minder aantal organisaties ...
Het is inderdaad eveneens jammer dat de TT de Parel te Haaltert niet meer door gaat.
Blijkbaar zien als maar meer organisatoren ervan af om in de zomer TT te organiseren. Er dan maar met de GPS op uit trekken, of is dit net de oorzaak van het minder aantal organisaties ...
Bij de club van Haaltert is het niet enkel de zomer VTT die verdwijnt, ook hun winter TT in december wordt niet meer georganiseerd. Probleem is dat de gemiddelde leeftijd in die club nogal hoog ligt, waardoor er steeds minder en minder volk was die nog tijd wilde steken in het VTT-deel. En nu is het dus spijtig genoeg zo ver gekomen dat ze helemaal geen VTT's meer organiseren...Frankiebis wrote:Het is inderdaad eveneens jammer dat de TT de Parel te Haaltert niet meer door gaat.
-
KRBikerwim
- Mountainbiker
Regiotour afgelast?
Post by KRBikerwim »
Kan er iemand dit officieel bevestigen?
Want het staat wel op een kalender van Ninove?
Want het staat wel op een kalender van Ninove?
- MC Johan
- Mountainbiker
Ik zal de komende dagen tijdens het carnaval in Ninove de schepen van Sport, Tania De Jonge wel ergens ontmoeten. Zij is tevens sportfucntionaris in Lierde. Ik zal bij haar eens informeren wat er van aan is en ik post hier een reactie.
Ik had wel al in oktober 2010 horen waaien dat Regiotour niet meer zou doorgaan, maar over het waarom van het afgelasten weet ik niets.
Ik had wel al in oktober 2010 horen waaien dat Regiotour niet meer zou doorgaan, maar over het waarom van het afgelasten weet ik niets.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Dat zou wel heel erg jammer zijn. Vorig jaar de 130km gereden, keek al uit naar de volgende editie.
Ik heb op 22 februari het volgende antwoord gekregen. Zal dus doorgaan.... hoop ik
Beste
De regiotour gaat dit jaar door op zaterdag 11 juni 2011, met vernieuwde
parcours voor de diverse afstanden.
Inschrijven kan op de verschillende startplaatsen, voor Ninove is dit
jaar het voetbalterrein van Denderwindeke de startplaats.
Met vriendelijke groeten
Nancy Beeckman
sportfunctionaris
sportdienst
Parklaan 15 - 9400 Ninove
054 33 93 97
sport@ninove.be
Beste
De regiotour gaat dit jaar door op zaterdag 11 juni 2011, met vernieuwde
parcours voor de diverse afstanden.
Inschrijven kan op de verschillende startplaatsen, voor Ninove is dit
jaar het voetbalterrein van Denderwindeke de startplaats.
Met vriendelijke groeten
Nancy Beeckman
sportfunctionaris
sportdienst
Parklaan 15 - 9400 Ninove
054 33 93 97
sport@ninove.be
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
Idd, aan de Sportdienst van Zottegem dezelfde vraag gesteld en dit was het antwoord:
Op zaterdag 11 juni 2011 organiseert de Regiosportdienst Zuid-Oost Vlaanderen de 13de editie van de Regiotour, een recreatieve tourtocht voor mountainbikers.
De deelnemers hebben de keuze uit 3 parcours (70 – 100 – 130 km).
Start- en inschrijvingsplaatsen zijn Erpe-Mere, Haaltert (Denderhoutem), Ninove, Herzele, Geraardsbergen en Zottegem.
Wij maken werk van verdere promotie!!!
Jo Zwaenepoel
sportfunctionaris
Sportdienst Zottegem
Bevegemsevijvers 1
9620 Zottegem