TT Stal-Koersel op Zondag 6 Februari georganiseerd door De Bosfietsers en De Koerselèrs:
Start:
Sporthal Molok
Rolweg 9
3582 Koersel-Beringen
bewaakte fietsparking, douches, uitgebreide bevoorrading
Afstanden: 10-20-40 km
inschrijvingen van 8u30 tot 10u30
Zondag de kleine toer gedaan(22km) en het lag er nog heel goed bij, zal volgende week en daags voor de tocht nog een update geven over de toestand van het parcours
Zo 06/02/2011 Stal / Koersel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
radicalbiker
- Mountainbiker
- Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets
- Scott biker
- Mountainbiker
- Location: Scott 900SL, Scott scale 20, Race bike-Scott CR1 SL, Cross bike-Ridley Xnight,
Re: 06/02/2011 Stal-Koersel
Ik moet zeker ne chouffe komen drinken dan na het biken.Griffon wrote: Start:
Sporthal Molok
Heel veel hoogtemeters kunnen we helaas niet voorschotelen, maar er zitten wel enkele heuveltjes in die we enkele keren omhoog moeten met op het einde de vosseberg die zoals altijd meermaals gedaan wordt.
ik heb enkel nog maar de lus van de 20 kunnen doen omdat we pas vanaf zaterdag op het deel over het militair domein mogen komen, maar ik vind het parcours wel een redelijk funn gehalte hebben met af en toe een boom over de weg.
het parcours loopt van stal via korspel naar leopoldsburg, daar doen we een deel van het vaste parcours en splitst de 40km richting het Koersels kapelleke. dit gaat helaas weer een stuk over de beton baan gaan maar daar kunnen we niet buiten.
van koersel loop het terug richting stal waar de verschillende afstanden weer samen komen en de vossenberg over moeten.
ik zal proberen morgen het stuk in koersel te rijden want ik heb eigenlijk zelf geen idee hoe het daar loopt en hoe het er bij ligt.
het parcours is ongeveer hetzelfde als de tocht van 3 jaar geleden maar daar vind ik geen topic of GPS track van terug.
ik heb enkel nog maar de lus van de 20 kunnen doen omdat we pas vanaf zaterdag op het deel over het militair domein mogen komen, maar ik vind het parcours wel een redelijk funn gehalte hebben met af en toe een boom over de weg.
het parcours loopt van stal via korspel naar leopoldsburg, daar doen we een deel van het vaste parcours en splitst de 40km richting het Koersels kapelleke. dit gaat helaas weer een stuk over de beton baan gaan maar daar kunnen we niet buiten.
van koersel loop het terug richting stal waar de verschillende afstanden weer samen komen en de vossenberg over moeten.
ik zal proberen morgen het stuk in koersel te rijden want ik heb eigenlijk zelf geen idee hoe het daar loopt en hoe het er bij ligt.
het parcours is ongeveer hetzelfde als de tocht van 3 jaar geleden maar daar vind ik geen topic of GPS track van terug.