Zo 06/02/2011 Stal / Koersel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Griffon
Mountainbiker

06/02/2011 Stal-Koersel

Post by Griffon »

TT Stal-Koersel op Zondag 6 Februari georganiseerd door De Bosfietsers en De Koerselèrs:

Start:
Sporthal Molok
Rolweg 9
3582 Koersel-Beringen

bewaakte fietsparking, douches, uitgebreide bevoorrading

Afstanden: 10-20-40 km

inschrijvingen van 8u30 tot 10u30

Zondag de kleine toer gedaan(22km) en het lag er nog heel goed bij, zal volgende week en daags voor de tocht nog een update geven over de toestand van het parcours
looike
Mountainbiker

Post by looike »

deze mooie tocht zal zeker niet ontbreken op onze kalender we zullen er zijn :lol:

www.bikefunteam.be
radicalbiker
Mountainbiker
Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Post by radicalbiker »

Hier kom ik de zondag ook biken. :-)
1908rider
Mountainbiker

Post by 1908rider »

ik kom zondag de 40k rijden , enige info over het parcours ? hoogtemeters , technische stukken , singletracks ? just let me know
greetzzz
Scott biker
Mountainbiker
Location: Scott 900SL, Scott scale 20, Race bike-Scott CR1 SL, Cross bike-Ridley Xnight,

Post by Scott biker »

De scott biker zal nu ook weer van de partij zijn !!
Tot zondag.......
lucky7
Freelance medewerker

Re: 06/02/2011 Stal-Koersel

Post by lucky7 »

Griffon wrote: Start:
Sporthal Molok
Ik moet zeker ne chouffe komen drinken dan na het biken. :drunk: :drunk:
Griffon
Mountainbiker

Post by Griffon »

Heel veel hoogtemeters kunnen we helaas niet voorschotelen, maar er zitten wel enkele heuveltjes in die we enkele keren omhoog moeten met op het einde de vosseberg die zoals altijd meermaals gedaan wordt.

ik heb enkel nog maar de lus van de 20 kunnen doen omdat we pas vanaf zaterdag op het deel over het militair domein mogen komen, maar ik vind het parcours wel een redelijk funn gehalte hebben met af en toe een boom over de weg.

het parcours loopt van stal via korspel naar leopoldsburg, daar doen we een deel van het vaste parcours en splitst de 40km richting het Koersels kapelleke. dit gaat helaas weer een stuk over de beton baan gaan maar daar kunnen we niet buiten.
van koersel loop het terug richting stal waar de verschillende afstanden weer samen komen en de vossenberg over moeten.

ik zal proberen morgen het stuk in koersel te rijden want ik heb eigenlijk zelf geen idee hoe het daar loopt en hoe het er bij ligt.
het parcours is ongeveer hetzelfde als de tocht van 3 jaar geleden maar daar vind ik geen topic of GPS track van terug.
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

MTB Bike Brothers komt hier ook rijden.
Is een tochtje in de achtertuin.
Hanzel
Mountainbiker

Post by Hanzel »

Komende vanuit Hechtel (via Kamperbaan), op welke afstand kunnen we dan inpikken op het parcours? Is dat voor of na de bevoorrading? Uiteraard doen we dan een tussenstop bij de inschrijving, zwartrijden is not done!
Griffon
Mountainbiker

Post by Griffon »

Je kan dan inpikken aan het vaste parcours in Leopoldsburg, net na de ijskelder. Dit is nog voor de splitsing en de bevoorrading, ja kan dus nog alle kanten uit.

je zou ook via het fietspad van hechtel naar koersel kunnen komen maar dan zit je voorbij de bevoorrading en op de 40km.
Post Reply