16e BOSDUINERS mountainbike & veldtoertocht
Industriezone Bosduin - loods keukens VASCO
Kwade Weide 10 - 2920 Kalmthout
Vertrek: 07:30u tot 11:00u
Afstanden 25 en 45 km
Na de rit: Gelegenheid tot douchen - Hapje en tapje
trappist (westmalle) van 't vat
Inlichtingen: 0476/87 9 62 - gert.dirven@base.be
Zo 06/02/2011 Kalmthout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
bikerkapellen
- Mountainbiker
Post by bikerkapellen »
Reeds 2x deze TT gereden in het militair domein. Zeer afwisselend, veel single tracks, zeker de moeite waard. Kijk al uit naar as zondag
Weet er iemand hoeveel de inschrijving met vergunning moet kosten ?
'k probeer immers altijd met gepast geld aan de start te komen, dit maakt het de organisatie wat gemakkelijker.
Inderdaad vorig jaar héél véél single tracks naar West Vlaamse normen, een waar festijn
Door de iets verdere verplaatsing kom ik meestal wat later aan de start maar hier is dit zeker een voordeel, zo kunnen we files van de drukste startperiode vermijden
'k probeer immers altijd met gepast geld aan de start te komen, dit maakt het de organisatie wat gemakkelijker.
Inderdaad vorig jaar héél véél single tracks naar West Vlaamse normen, een waar festijn
Door de iets verdere verplaatsing kom ik meestal wat later aan de start maar hier is dit zeker een voordeel, zo kunnen we files van de drukste startperiode vermijden
-
bikerkapellen
- Mountainbiker
Post by bikerkapellen »
De weersvoorspellingen zijn veelbelovend voor as zondag. 12° en overwegend droog
. Ideaal om met de bike naar ginder af te zakken. Als het de dagen vooraf geregend heeft liggen er gewoonlijk stevig modderstroken op de bikers te wachten, hopelijk is dit nu wat minder. Sommige stroken singletrack lijken soms op een crossparkoer = fun (veel draaien en kleine hellingetjes). Hopelijk zit de jump (hoogte ong 1m) ook in het parkoer. De jump was vorig jaar goed aangeduid, als je wil kan je er ook rond rijden.
@ Philmil: volgens mij bedraagt het inschrijfgeld voor vergunninghouders 2,5€, anderen betalen 3,5€
@ Philmil: volgens mij bedraagt het inschrijfgeld voor vergunninghouders 2,5€, anderen betalen 3,5€
- Stalen Worm
- Mountainbiker