Zo 30/01/2011 Ingelmunster
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
zo 30/01/2011 Ingelmunster
Post by spiermassa »
5de wintertocht der brigands
start tussen 8u en 11u
22 - 32 - 42 - 52 km
1 of 2 bevoorraadingen
start sportstadium bollewerpstraat Ingelmunster
bewaakte fietsparking
douches
fietsafspuit
start tussen 8u en 11u
22 - 32 - 42 - 52 km
1 of 2 bevoorraadingen
start sportstadium bollewerpstraat Ingelmunster
bewaakte fietsparking
douches
fietsafspuit
- slappetieze2
- Mountainbiker
Post by slappetieze2 »
( Mee zulk ne schonen aprés da meugen we nie missen)
GR.SL.T.2.
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
't spijt ons : wij hebben geen bergen, hoogstens een verdwaalde heuvel.blackie wrote:Kan je daar mountainbiken in die streek?
graag meer info
Net als vorig jaar hebben wij gekozen voor een heel berijdbaar parcours.
Starten doen we met de 42 en 52km richting paanders, met enkele gekende en minder gekende hellende stroken.
Net als vorig jaar hebben we onze eerste bevooorrading bij pjére, die ons ieder jaar wel verrast op een specialleke
Via Oostrozebeke en enkele zeer goed lopende paden gaan we samen met de 32 km richting de muizelmolen in Hulste. Ondertussen lopen de km's maar op , en thv de ringbrug in Ingelmunster is het tijd om opnieuw de nodige krachten op te doen.
Voor en achter de bevoorrading (Naar't schijnt zal deze uitsluitend door vrouwen bemand worden
Uiteraard kan U bissen, trissen
Na deze speeltuin kan de finale ingezet worden langs het kanaal richting Emelgem, om dan via het plaatselijk cyclocrossparcours en enkele mooie dreven het Kasteel van Ingelmunster te bezoeken. Via het park rijden we naar de finish alwaar de Kasteelbieren en Brigands
Vorig jaar was er veel vraag naar een parcours voor de kleinsten onder ons, en hen kunnen we een parcours van 22 km aanbieden. Zij krijgen een heel berijdbaar parcours voorgeschoteld en een bevoorrading halverwege.
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
Tja voor mij komt ne TT in Ingelmunster er eigenlijk op neer dak rond de vaart blijf rijden de reste intresseert mij eigenlijk niet.
KLein zwitserland, Cowboy, super cowboy, Matras en de Trapjes langs de vaart niet te vergeten en dan even snel naar Ooigem voe het crossparcours en het bos aldaar en da zoveel mogelijk Bissen. Sorry de rest van de pijlen zijn voor mij niet NODIG
Mo nu ga ne keer proberen van den Toer helemaal te rijden Alhoewel????
Wa ligt ter daar nog boereslagen ??? Da parcourke rond da Circuit vind ik ook nog ne kee leuk zit da ter in?
Greetz
bakkerke
KLein zwitserland, Cowboy, super cowboy, Matras en de Trapjes langs de vaart niet te vergeten en dan even snel naar Ooigem voe het crossparcours en het bos aldaar en da zoveel mogelijk Bissen. Sorry de rest van de pijlen zijn voor mij niet NODIG
Mo nu ga ne keer proberen van den Toer helemaal te rijden Alhoewel????
Wa ligt ter daar nog boereslagen ??? Da parcourke rond da Circuit vind ik ook nog ne kee leuk zit da ter in?
Greetz
bakkerke
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
ge kunt er allesins brigands drinkenblackie wrote:Kan je daar mountainbiken in die streek?
graag meer info
- blackie
- Mountainbiker
Ik zal met veel plezier komen MTB-en en misschien al van thuis komen met de velo.
Ik verlang al terug om terug eens die cowboy, supercowboy, matras enzovoorts te doen.
Klein zwitserland in zwembroek met zwemvliezen?
of is het al te doen?
mo de laatste kji dak met ulder gereden heb zijn ek te lang aan de toog blijven hangen, twas al een gat in de nacht
Tot dan

Ik verlang al terug om terug eens die cowboy, supercowboy, matras enzovoorts te doen.
Klein zwitserland in zwembroek met zwemvliezen?
mo de laatste kji dak met ulder gereden heb zijn ek te lang aan de toog blijven hangen, twas al een gat in de nacht
Tot dan
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
ja eigenlijk te denken in de zomer ist er al zo da der mensen niet overal kunnen rijden.davy wrote:Nee deze is niet toegankelijk in de winter is ook eigenlijk niet veel fun in de winter te nat daar net voor die heuvel die je opmoet.den wakkere bakker gits wrote: ...Da parcourke rond da Circuit vind ik ook nog ne kee leuk zit da ter in?
Greetz
bakkerke