Wat mogen we hier verwachten?
Veel bos of asfalt?
Welke kant gaat het op?
Zo 16/01/2011 Halle-Zoersel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Hehe, funny, zeker dat stuk waar alles onder water stond.
Ben zeker present zoals elk jaar. Gewoonlijk is deze rit de dag na de tt in Schilde van vorig weekend, maar voor mij komt het nu goed uit want vorig weekend beetje pech in schilde en had de dag daarna toch niet kunnen rijden.
Altijd mooie tocht daar
Ben zeker present zoals elk jaar. Gewoonlijk is deze rit de dag na de tt in Schilde van vorig weekend, maar voor mij komt het nu goed uit want vorig weekend beetje pech in schilde en had de dag daarna toch niet kunnen rijden.
Altijd mooie tocht daar
- Leto
- Mountainbiker
hehe, goed gelachen met dat filmke 
Zeker dat dit filmke van Halle-Zoersel is en niet van Schilde? Parcours quasi hetzelfde
, kan natuurlijk ook niet anders... enkel sommige stukken in tegengestelde richting. Slijk gegarandeerd dus, zeker nu na het onophoudelijk regenen. Tevens weer de slechte kant van het anti-tankkanaal gezien, amai amai... ik ga passen, geen 2 weken achter elkaar slijkdabben op mijn trainingsparcours, veel succes zondag!!
Zeker dat dit filmke van Halle-Zoersel is en niet van Schilde? Parcours quasi hetzelfde
- Leto
- Mountainbiker
flyboy wrote:Nee want ge kunt int begin duidelijk da parkske in Halle ontwaren en daar komt Schilde niet. duidelijk, was ironisch bedoeld hoor, ik ken de weggetjes daar goed genoegLeto wrote:hehe, goed gelachen met dat filmke
Zeker dat dit filmke van Halle-Zoersel is en niet van Schilde? Parcours quasi hetzelfde,
Ja goe gelachen, maar toch RESPECT!inderdaad, veel respect, ik zou daar waarschijnlijk ook ingevallen zijn
!!
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Er vielen er wel meer in dat filmpje! Op een bepaald moment komt er een biker in rood pak links voorbijgereden en even verder ligt hij op de grond! En het scheelt niet veel of degene die er achter komt rijdt over diens bike! 
Ik herken in het filmpje toch ook stukken die voorkwamen in de toertocht vanuit Schilde van vorige zaterdag, onder anderen dat stuk vol putten in de buurt van het fort van Oelegem. En dat vettig stuk naast het antitankkanaal. Maar ze worden hier in de andere richting bereden.
Ik herken in het filmpje toch ook stukken die voorkwamen in de toertocht vanuit Schilde van vorige zaterdag, onder anderen dat stuk vol putten in de buurt van het fort van Oelegem. En dat vettig stuk naast het antitankkanaal. Maar ze worden hier in de andere richting bereden.
parcours update
Zouden de mensen vd organistie na de bepijling enige feedback kunnen geven over de toestand vh parcours aub?
mercikes en mss tot morgen, zoniet gewoon tochtje op de baan maken zeker
mercikes en mss tot morgen, zoniet gewoon tochtje op de baan maken zeker