Zo 16/01/2011 Halle-Zoersel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Speedy G.
Mountainbiker

Zo 16/01/2011 Halle-Zoersel

Post by Speedy G. »

Wat mogen we hier verwachten?

Veel bos of asfalt?
Welke kant gaat het op?
flyboy
Mountainbiker

Post by flyboy »

Hier een filmpke gevonden van twee jaar geleden :-D :
http://www.youtube.com/watch?v=lhEYD61Zmq4

Veel bos, technische stukken, singletracks en hier en daar een molshoopje. Zeker een mooie tt.
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Hehe, funny, zeker dat stuk waar alles onder water stond.

Ben zeker present zoals elk jaar. Gewoonlijk is deze rit de dag na de tt in Schilde van vorig weekend, maar voor mij komt het nu goed uit want vorig weekend beetje pech in schilde en had de dag daarna toch niet kunnen rijden.

Altijd mooie tocht daar :wink:
Leto
Mountainbiker

Post by Leto »

hehe, goed gelachen met dat filmke :-)
Zeker dat dit filmke van Halle-Zoersel is en niet van Schilde? Parcours quasi hetzelfde :-), kan natuurlijk ook niet anders... enkel sommige stukken in tegengestelde richting. Slijk gegarandeerd dus, zeker nu na het onophoudelijk regenen. Tevens weer de slechte kant van het anti-tankkanaal gezien, amai amai... ik ga passen, geen 2 weken achter elkaar slijkdabben op mijn trainingsparcours, veel succes zondag!!
flyboy
Mountainbiker

Post by flyboy »

Leto wrote:hehe, goed gelachen met dat filmke :-)
Zeker dat dit filmke van Halle-Zoersel is en niet van Schilde? Parcours quasi hetzelfde :-),
Nee want ge kunt int begin duidelijk da parkske in Halle ontwaren en daar komt Schilde niet.
Ja goe gelachen, maar toch RESPECT! =D>
Leto
Mountainbiker

Post by Leto »

flyboy wrote:
Leto wrote:hehe, goed gelachen met dat filmke :-)
Zeker dat dit filmke van Halle-Zoersel is en niet van Schilde? Parcours quasi hetzelfde :-),
Nee want ge kunt int begin duidelijk da parkske in Halle ontwaren en daar komt Schilde niet. duidelijk, was ironisch bedoeld hoor, ik ken de weggetjes daar goed genoeg
Ja goe gelachen, maar toch RESPECT! =D> inderdaad, veel respect, ik zou daar waarschijnlijk ook ingevallen zijn :-) !!
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Er vielen er wel meer in dat filmpje! Op een bepaald moment komt er een biker in rood pak links voorbijgereden en even verder ligt hij op de grond! En het scheelt niet veel of degene die er achter komt rijdt over diens bike! :lol:

Ik herken in het filmpje toch ook stukken die voorkwamen in de toertocht vanuit Schilde van vorige zaterdag, onder anderen dat stuk vol putten in de buurt van het fort van Oelegem. En dat vettig stuk naast het antitankkanaal. Maar ze worden hier in de andere richting bereden.
flyboy
Mountainbiker

Post by flyboy »

Tzal wel meer een soort straftraining voor militairen worden dan een banaal fietstochtje. #-o
Ben daarstraks gaan joggen langs antitank er hou er rekening mee da je op meerdere stukken tot aan de trapassen in slijk en water zal wegzakken.
akpo
Mountainbiker

parcours update

Post by akpo »

Zouden de mensen vd organistie na de bepijling enige feedback kunnen geven over de toestand vh parcours aub?
mercikes en mss tot morgen, zoniet gewoon tochtje op de baan maken zeker
djgert
Mountainbiker

eerste toertocht sinds jaaaaren

Post by djgert »

Net ne nieve mtb gekocht en goesting om eens te gaan toertochten. Ik hoop dat deze niet TE zwaar is als eerste :-)
we zien wel :-)
Post Reply