Ik heb bij Bike-discount vorige vrijdag een bestelling gedaan en ik heb dinsdag maar een antwoord gehad dat mijn betaling aanvaard is en dat mij packet wordt verzonden. Daarbij kreeg ik een nummer van dhl waar ik mijn verzending kan volgen. Dit nummers klopt niet en wanneer ik vraag bij zowel Bike-discount als bij dhl of er eventueel een fout gemaakt is, krijg ik geen antwoord. Ik begin me stilaan zorgen te maken
Heeft iemand nog al klachten gehad over de verzending van bike-discount?
Service Bike-discount??
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
MirFlash wrote: Een tip, als ge toch overschrijft, zet de volgende keer adres van uw werk of van familie om zo zeker te zijn dat er iemand "thuis" is, en dat ze niet opnieuw zich moeten melden met het pakje.
Ik hoop nog steeds dat ze een pakske aan de deur zetten als ik niet thuis ben.
Hebben ze me al één keer gelapt, als ze het nog eens doen heb ik alles dubbel.
Verder ook zeer goede ervaring met Bikediscount.
DHL laat nooit iets liggen, die vragen altijd handtekening !!!kawa wrote:Ik hoop nog steeds dat ze een pakske aan de deur zetten als ik niet thuis ben.
Hebben ze me al één keer gelapt, als ze het nog eens doen heb ik alles dubbel.![]()
Verder ook zeer goede ervaring met Bikediscount.
Als ze tijd hebben (euh speedcolli en tijd da ga nt samen) en ze zien iemand bij de buur, dan zouden ze daar dat durven achterlaten alhoewel, mag niet.
Als ze zoiets bij mij lappen, dan krijgen ze né claim. Wat het is op naam en op adres !!!
Voor wat dient da anders da ge moet tekenen !?
Met UPS, Taxipost ea., em ik wel al andere (aan-)er-varingen.