Service Bike-discount??

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
WarreVDS
Mountainbiker

Service Bike-discount??

Post by WarreVDS »

Ik heb bij Bike-discount vorige vrijdag een bestelling gedaan en ik heb dinsdag maar een antwoord gehad dat mijn betaling aanvaard is en dat mij packet wordt verzonden. Daarbij kreeg ik een nummer van dhl waar ik mijn verzending kan volgen. Dit nummers klopt niet en wanneer ik vraag bij zowel Bike-discount als bij dhl of er eventueel een fout gemaakt is, krijg ik geen antwoord. Ik begin me stilaan zorgen te maken

Heeft iemand nog al klachten gehad over de verzending van bike-discount?
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Nope, bike-discount is top! Soms sneller pakje in huis dan bij Barracuda. Als ze hebben wat ik zoek, bestel ik daar.
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

Bike-Discount is steeds dik inorde en zeer snel.
Maandag avond iets bestellen en ik heb het woensdag morgen in huis. =D>
Zeer tevreden van.
Maak je dus maar geen zorgen, het pakje komt wel terecht! :wink:
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Idd, perfecte service. Ook al eens problemen gehad met een schijfrem die niet paste op mijn fiets en zeer correct geholpen geweest. Reken wel dat sommige bedrijven nu op lagere capaciteit draaien omdat veel mensen nog verlof hebben. Dan kan een antwoord op een mail al wat langer duren.
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Nu vrijdag zal je het pakje geleverd krijgen,allé,bij mij duurd dat meestal juist één week bij betaling met overschrijving.
Trevorken
Mountainbiker
Location: Canyon Nerve 9.0 LTD + Specialized Stumpjumper Fsr Expert 2008

Post by Trevorken »

Het duurt gewoon een tijdje tegen die nummers in de database van DHL staan, geen zorgen over maken.
WarreVDS
Mountainbiker

Post by WarreVDS »

Ik heb nog eens gekeken en na een dag en half kan ik mijn verzending nu wel volgen. Het is de eerste keer dat ik langs bike-discount bestel en toch altijd wat onzekerheid in het begin. Iets te vroeg gepaniekeerd. Hopelijk ontvang ik mijn fiets nu snel, kan niet wachten om er mee rond te rijden!
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

Als ge kunt tracken ga je ook al kunnen zien wanneer het langskomt bij u of idee hebben.

Een tip, als ge toch overschrijft, zet de volgende keer adres van uw werk of van familie om zo zeker te zijn dat er iemand "thuis" is, en dat ze niet opnieuw zich moeten melden met het pakje.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

MirFlash wrote: Een tip, als ge toch overschrijft, zet de volgende keer adres van uw werk of van familie om zo zeker te zijn dat er iemand "thuis" is, en dat ze niet opnieuw zich moeten melden met het pakje.

Ik hoop nog steeds dat ze een pakske aan de deur zetten als ik niet thuis ben.

Hebben ze me al één keer gelapt, als ze het nog eens doen heb ik alles dubbel. 8)

Verder ook zeer goede ervaring met Bikediscount.
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

kawa wrote:Ik hoop nog steeds dat ze een pakske aan de deur zetten als ik niet thuis ben.

Hebben ze me al één keer gelapt, als ze het nog eens doen heb ik alles dubbel. 8)

Verder ook zeer goede ervaring met Bikediscount.
DHL laat nooit iets liggen, die vragen altijd handtekening !!!
Als ze tijd hebben (euh speedcolli en tijd da ga nt samen) en ze zien iemand bij de buur, dan zouden ze daar dat durven achterlaten alhoewel, mag niet.
Als ze zoiets bij mij lappen, dan krijgen ze né claim. Wat het is op naam en op adres !!!
Voor wat dient da anders da ge moet tekenen !?

Met UPS, Taxipost ea., em ik wel al andere (aan-)er-varingen.
Post Reply