groeten
Di 28/12/2010 Sijsele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- leffingenoartje
- Kerstman
Sijsele dinsdag 28 december
Post by leffingenoartje »
hallo iemand ervaring over deze toertocht ?
groeten
groeten
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
ik heb deze vorig jaar gereden, en dit jaar ben ik ook opnieuw van de partij. Vorig jaar reden ze richting rijckegemveld, damme, en terugkeren via donk. Ik herinner mij dat er wel wat variatie inzat.
-
bikerslust
- Mountainbiker
-
W.T.C.OOTJE
- Mountainbiker
Post by W.T.C.OOTJE »
Wordt reeds voor het achtste jaar op rij georganiseerd door de KWB. De tocht loopt voor een deel over het parcours van 'De 8 van Sijsele' (WTC Olympia op 5/02) en voor een deel over het parcours van Moerkerke (Smokkeltocht op 22/01). De verbindingsstukken tussen Sijsele en Moerkerke via Damme zijn mooi en verrassend. Dit zover de tocht identiek is als die van de vorige jaren. Ik zal zeker starten in mijn thuisgemeente. Mijn laatste verlofdagen heb ik daarvoor opgenomen.
@Ootje; hebben wij 8 jaar geleden in mijne living dit parcours niet grotendeels uitgetekend? Ik vermoed dat daar nog niet veel aangewijzigd is. Dank U wel voor de promotieW.T.C.OOTJE wrote:Wordt reeds voor het achtste jaar op rij georganiseerd door de KWB. De tocht loopt voor een deel over het parcours van 'De 8 van Sijsele' (WTC Olympia op 5/02) en voor een deel over het parcours van Moerkerke (Smokkeltocht op 22/01). De verbindingsstukken tussen Sijsele en Moerkerke via Damme zijn mooi en verrassend. Dit zover de tocht identiek is als die van de vorige jaren. Ik zal zeker starten in mijn thuisgemeente. Mijn laatste verlofdagen heb ik daarvoor opgenomen.
Ik vermoed dat het parcours achter het ziekenhuis richting Sijsele gaat of omgekeerd richting Moerkerke. Meestal omgekeerd tov het vorige jaar?
Ik zal er ook zijn, hopelijk blijft het dooien.
Groeten
geertje
Zaterdag 22 januari 2011 in Moerkerke: 16de Damse Smokkeltocht