http://www.omroepbrabant.nl/?news/14751 ... oping.aspx
Laten we hopen dat hij het kan bewijzen...
Rudi van Houts positief getest op clenbuterol
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Stalen Worm
- Mountainbiker
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Misschien van zijn biefstuk dat in een plastiekzaksken zat? Zelfde leverancier als Contador? 
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
toevallig ben ik in het kader van een nieuwe europese wetgeving in het kader van verpakkingsmaterialen in de voedingsindustrie het één en ander aan het verzamelen. clenbuterol staat er nergens als mogelijk aditief bij dus het moet van de inhoud komen. Veel andere dingen daarentegen wel 
-
superbiker83
- Mountainbiker
Post by superbiker83 »
je spreekt hier over europa , maar mexico ligt toch niet in europa?
trouwens ze zeggen ook dat het in het vlees zit he
trouwens ze zeggen ook dat het in het vlees zit he
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
biefstuk uit Mexico... tja... ik eet meestal biefstukken uit de vlaanders...Rock Rider wrote:Misschien van zijn biefstuk dat in een plastiekzaksken zat? Zelfde leverancier als Contador?
Ik ga niet speciaal mijn biefstukken laten overvliegen
En inderdaad, het zit in het vlees zelf en heeft niks met plastiek te maken... Maar misschien vinden ze ook de weekmakers terug in zijn bloed...
Hij zat zelf in Mexico...Rock Rider wrote:biefstuk uit Mexico... tja... ik eet meestal biefstukken uit de vlaanders...Rock Rider wrote:Misschien van zijn biefstuk dat in een plastiekzaksken zat? Zelfde leverancier als Contador?
Ik ga niet speciaal mijn biefstukken laten overvliegen![]()
En inderdaad, het zit in het vlees zelf en heeft niks met plastiek te maken... Maar misschien vinden ze ook de weekmakers terug in zijn bloed...
Maar soit, hoe dom het verhaal ook lijkt, tot het tegendeel bewezen is geloof ik hem.
Waarom zou hij zich trouwens moeten doperen? Hij wordt gesponsord door Concap!