Zo 19/12/2010 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
bike-lover
- Mountainbiker
ZO 19/12/2010 AARSCHOT
Post by bike-lover »
Zondag 19/12/10 organiseren de forestbikers langdorp hun wintertoertocht.
parcours van 25,35 en 47 km +kidstoer 15 km
inschrijving 3.5€ (met vergunning 2.5€)
vertrek tussen 8u00 en 10u 30
vertrekplaats parochiezaal bekaf , bekaflaan Aarschot
meer info www.forestbikers.be
parcours van 25,35 en 47 km +kidstoer 15 km
inschrijving 3.5€ (met vergunning 2.5€)
vertrek tussen 8u00 en 10u 30
vertrekplaats parochiezaal bekaf , bekaflaan Aarschot
meer info www.forestbikers.be
-
bike-lover
- Mountainbiker
- Knappe rappe rosse Raf
- Mountainbiker
Post by Knappe rappe rosse Raf »
Andere richting : is dit nu met de klok mee of tegen de klok in?bike-lover wrote:komt in grote mate overeen,maar word wel in de andere richting gereden
Wij zouden ergens halverwege inspringen en zo naar de start rijden (uiteraard dan betalen) en dan de rest van het parcour doen.
KrrR,
-
bike-lover
- Mountainbiker
Post by bike-lover »
ik denk dat de meeste mtb-ers wel weten wat er bij een toertocht in aarschot voorgeschotelt wordt:bos,bergop,bergaf,singeltacks,veldwegen enz
vanalles zit erin,maar wij blijven wel langs de goeie kant van den demer,waar het overtalgemeen zandgrond is en dus de echte baggerstroken vermeden worden.
en we rijden met de klok mee
dus eerst gelrode dan ourodenberg dan langdorp (hou dus nog wat energie over voor het einde)
vanalles zit erin,maar wij blijven wel langs de goeie kant van den demer,waar het overtalgemeen zandgrond is en dus de echte baggerstroken vermeden worden.
en we rijden met de klok mee
dus eerst gelrode dan ourodenberg dan langdorp (hou dus nog wat energie over voor het einde)
- copperhead
- Mountainbiker
- Location: Focus Mares cx 2.0 /Bulls Copperhead / Bulls Dessert Falcon
Post by copperhead »
is dit tocht van die organisatie waar je na de start direct op het jaagpad naast de dijle(?) komt en waar nadien een bevoorrading is in de buurt van een vw garage ( bij het "duracel rondpunt") ?
als het deze is heb ik die een paar jaar geleden gereden, was wel de moeite
. op het einde, opnieuw naast het jaagpad stonden er bordjes waarop stond hoe ver het nog was...
Indien het weer het toelaat ben ik van de partij
als het deze is heb ik die een paar jaar geleden gereden, was wel de moeite
-
el gordo
- Mountainbiker
Yes yes; dat is hem!copperhead wrote:is dit tocht van die organisatie waar je na de start direct op het jaagpad naast de dijle(?) komt en waar nadien een bevoorrading is in de buurt van een vw garage ( bij het "duracel rondpunt") ?
enkel spijtig dat de tocht omgekeerd wordt gereden tov de zomertocht. De 1ste klim tijdens de zomer (laatste daling bij bloso Aarschot groen) is steeds een leuk stukje waar veel zich mispakken aan de wortels, smalle bochtjes etc...)
- copperhead
- Mountainbiker
- Location: Focus Mares cx 2.0 /Bulls Copperhead / Bulls Dessert Falcon
Post by copperhead »
Ik had me toen aan wel meerdere stukjes mispaktel gordo wrote: Yes yes; dat is hem!
enkel spijtig dat de tocht omgekeerd wordt gereden tov de zomertocht. De 1ste klim tijdens de zomer (laatste daling bij bloso Aarschot groen) is steeds een leuk stukje waar veel zich mispakken aan de wortels, smalle bochtjes etc...)
een tocht die zeker de moeite waard is