endomondo.com
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- MTB_Ward
- Mountainbiker
endomondo.com
Zijn er hier nog mensen die endomondo gebruiken tijdens hun ritten?
Ik heb dit deze zomer gebruikt toen ik op de weg ging rijden en gebruik het nu ook voor mijn mountainbike toertochten te volgen.
Ik heb dit deze zomer gebruikt toen ik op de weg ging rijden en gebruik het nu ook voor mijn mountainbike toertochten te volgen.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
misschien eerst een lezen...El Perro Diablo wrote:Alles over doping in een ander topic aub.
Training en voeding.
Endomondo is a sports community based on free real-time GPS tracking of running, cycling, etc. Bring your mobile on the track and get a complete training log.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Echt???
Dus als iemand iets post, moeten we 1st op google gon zoeken wat hij wil zeggen???
Wa valt er te verdienen met deze quiz??? Ne gps?
Dus als iemand iets post, moeten we 1st op google gon zoeken wat hij wil zeggen???
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Ben blij da gij er toch een beetje den humor van inziet...MTB_Ward wrote:El Perro Diablo wrote:Alles over doping in een ander topic aub.
Training en voeding.![]()
(ok ja, ik had misschien meer info moeten geven, maar toch)
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
En euh, op't net staan ook spellingscorrectors eh....Rock Rider wrote:misschien eerst een lezen...El Perro Diablo wrote:Alles over doping in een ander topic aub.
Training en voeding.
Endomondo is a sports community based on free real-time GPS tracking of running, cycling, etc. Bring your mobile on the track and get a complete training log.
toen ik dit googlede vond ik nix:
eerst een lezen...
- MTB_Ward
- Mountainbiker
Nee, dat nu ook weer niet, maar om direct aan doping te denken :)El Perro Diablo wrote:Echt???
Maar zoals gezegd, ik had beter een linkje erbij gezet.
Bij deze : http://www.endomondo.com/login
endomondo is geen quiz, ze hebben wel challenges op hun site zoals meeste aantal km/maand of het meest aantal calorien per maand en dergelijk.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
ook de spellingscontrole nodig?El Perro Diablo wrote:In het meeste calorien ken ik er wel een paar die gaan winnen!!!