Zo 14/11/2010 Brecht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- cheeseman
- Mountainbiker
Als het water blijft gudsen als de laatste uurtjes vrees ik da er serieus gebaggerd ga worden .
Spijtig voor de organisatie .
'k ga zien wa da het zondag zegt kwa weer , anders ben ik zeker paraat .
Als het ni regent ga ik proberen een ploegske WBC ers mee te krijgen
Hopelijk zijn er warme douches na afloop
, ze zouden wel eens welkom kunnen zijn 
Spijtig voor de organisatie .
'k ga zien wa da het zondag zegt kwa weer , anders ben ik zeker paraat .
Als het ni regent ga ik proberen een ploegske WBC ers mee te krijgen
Hopelijk zijn er warme douches na afloop
-
Freggeltje
- Mountainbiker
Post by Freggeltje »
Douches zijn daar in de sporthal zeer goed en warm.
Parcours kan spijtig genoeg weinig water verdragen...
Parcours kan spijtig genoeg weinig water verdragen...
Uit ervaring kan ik jullie vertellen dat het baggeren en ploeteren zal zijn in de bossen/veldwegen van Brecht/St.-Job en dat is nog een understatement; breng je zwemvliezen maar mee.flipkenys wrote:Komen zondag ook ploeteren in Brecht
Jammer voor de Sunshinetappers, maar alle organisaties zullen er dit weekend onder lijden.
- bike smurf
- Mountainbiker
Post by bike smurf »
ik twijfel nog wat ik ga gebruiken morgen; crossfiets mountainbike of rubberbootje...?? suggesties iemand??

- SilverFokske
- Mountainbiker
nattekes...en vettig...
Post by SilverFokske »
...zal 't zijn.
Als ik hier de weiden en velden in en om O'broek zo zie liggen moete al ni lang denken om te weten hoe Rommersheide, de Merel, de Brachtse hei en al de karresporen in de omgeving er bij liggen. Alles ligt gewoon verzopen.
Het best berijdbare stuk is wss de groffe-grind-weg langsheen het groot schietveld.
Maar ja, voor enigzins droog biken moete morgen naar Spanje of zo afzakken vrees ik.
Als ik hier de weiden en velden in en om O'broek zo zie liggen moete al ni lang denken om te weten hoe Rommersheide, de Merel, de Brachtse hei en al de karresporen in de omgeving er bij liggen. Alles ligt gewoon verzopen.
Het best berijdbare stuk is wss de groffe-grind-weg langsheen het groot schietveld.
Maar ja, voor enigzins droog biken moete morgen naar Spanje of zo afzakken vrees ik.