Za 20/11/2010 Baasrode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
TimDC
Mountainbiker

20/11/2010 TT Baasrode

Post by TimDC »

Binnenkort is het weer zover kunnen we nog eens van thuis vertrekken om deze knappe tocht van Baasrode te gaan rijden. Goodfellas Dendermonde zullen daar ongetwijfeld aanwezig zijn.

Dit is de mooiste tocht van het Dendermondse met veel singletracks, boskens, en weinig stukken asfalt!! Tot dan :bounce:
Scheldetrapper
Mountainbiker

Re: 20/11/2010 TT Baasrode

Post by Scheldetrapper »

TimDC wrote:Binnenkort is het weer zover kunnen we nog eens van thuis vertrekken om deze knappe tocht van Baasrode te gaan rijden. Goodfellas Dendermonde zullen daar ongetwijfeld aanwezig zijn.

Dit is de mooiste tocht van het Dendermondse met veel singletracks, boskens, en weinig stukken asfalt!! Tot dan :bounce:
Reeds op voorhand bedankt Tim en de vrienden van de Goodfellas,vanaf dinsdag 02/11 ,beginnen wij met het snoei en opruim werk(aan de brug van Deiremonne-Grembergen,bosje beneden,nieuw stuk,veel werk aan #-o Maar ja,wij doen dit met plezier,wij willen de bikers nu eenmaal verwennen =D>
Indien jullie daar toevallig passeren mogen jullie gerust eens stoppen hé :-D
Last edited by Scheldetrapper on Sun 14 Nov 2010 11:02, edited 1 time in total.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Scheldetrapper wrote:
TimDC wrote:Binnenkort is het weer zover kunnen we nog eens van thuis vertrekken om deze knappe tocht van Baasrode te gaan rijden. Goodfellas Dendermonde zullen daar ongetwijfeld aanwezig zijn.

Reeds op voorhand bedankt Tim en de vrienden van de Goodfellas,vanaf dinsdag 02/11 ,beginnen wij met het snoei en opruim werk(aan de brug van Deiremonne-Grembergen,bosje beneden,nieuw stuk),veel werk aan #-o Maar ja,wij doen dit met plezier,wij willen de bikers nu eenmaal verwennen =D>
Ik ben daar onlangs nog eens doorgereden, was wel te doen maar er stonden vreselijk veel brandnetels, is wel een knap stukske om eens door te rijden. Ge zult serieus wat moeten tevoorschijn toveren om de tocht nog beter te maken dan vorig jaar. Ik kijk er in elk geval naar uit.
En ben echt nieuwsgierig! Succes met de opbouw. :-D :drunk:
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

muddevils aanwezig bij deze gezellige mannen uit bostroe :drunk: :drunk: :drunk:
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

Al veel goeds gehoord over deze tocht in het naburige Baasrode =D> .Daarom een uitzondering gemaakt en eens een zaterdagrit aan onze kalender toegevoegd.De greenbikers zullen dus ook present zijn :wink: .
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

bip bip wrote:Al veel goeds gehoord over deze tocht in het naburige Baasrode =D> .Daarom een uitzondering gemaakt en eens een zaterdagrit aan onze kalender toegevoegd.De greenbikers zullen dus ook present zijn :wink: .
Reeds op voorhand bedankt Greenbikers =D>
Wij rijden ook altijd in de naburige gemeenten,Bornem-St-Amands ....enz.
PS: ga dan voor de 50 km ,daar zit de meeste off-road in
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Vorig jaar voor de eerste keer geweest en moet zeggen machtig veel off-road daar :P
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

TimDC wrote:
Scheldetrapper wrote:

Reeds op voorhand bedankt Tim en de vrienden van de Goodfellas,vanaf dinsdag 02/11 ,beginnen wij met het snoei en opruim werk(aan de brug van Deiremonne-Grembergen,bosje beneden,nieuw stuk),veel werk aan #-o Maar ja,wij doen dit met plezier,wij willen de bikers nu eenmaal verwennen =D>
Ik ben daar onlangs nog eens doorgereden, was wel te doen maar er stonden vreselijk veel brandnetels, is wel een knap stukske om eens door te rijden. Ge zult serieus wat moeten tevoorschijn toveren om de tocht nog beter te maken dan vorig jaar. Ik kijk er in elk geval naar uit.
En ben echt nieuwsgierig! Succes met de opbouw. :-D :drunk:
Neen Tim,gij slaagt de bal volledig mis,dit is een nieuw stuk. [-X
Het is het verlengde van die twee bosjes aan de tweede bevoorrading,ik ben al twee dagen aan het snoeien,overwoekerd tot en met #-o
Dit stuk is in de jaren stillekes,als ik mij niet vergis ,nog gebruikt geweest door een mtb-club uit Grembergen,want ik kom op sommige bomen nog rood-wit lint tegen [-X
Last edited by Scheldetrapper on Fri 05 Nov 2010 15:43, edited 1 time in total.
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

den mountenbiker wrote:Vorig jaar voor de eerste keer geweest en moet zeggen machtig veel off-road daar :P
Ja,en dit jaar is er nog een beetje meer off-road :bounce:
Laat ons nu toch voor één keer geluk hebben met het weer,nieuwe stukken waar nog nooit iemand over gereden heeft,en dan regen er op,dan zal het stoempen worden,mij gedacht #-o :-D
Last edited by Scheldetrapper on Fri 05 Nov 2010 09:30, edited 2 times in total.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Miljaar man, nu maak je me echt nieuwsgierig ik ben daar vandaag eens gepasseerd maar ik heb niemand gezien. Ziet er weer dik in orde uit. :bounce: :bounce:
Post Reply