Vertrek : Kantine voetbalveld op Kievitheide te Zoersel
Start : 7h30 - 10h30
Afstanden : 28 en 42 km
Inschrijving: 2,5€ voor leden, 3,5€ voor niet-leden (verzekering)
Bevoorrading: koeken en sportdrank
Het is een mooie omloop, licht lopend parcour met een technisch gedeelte.
De toer is goed en duidelijk bewegwijzerd.
Zo 24/10/2010 Zoersel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Windklievers
- Mountainbiker
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Wat kunnen we hier allemaal verwachten,is een uurke rijden voor ons dus graag wat meer info??
Is er zéér veel bos en singletracks ? Dan is de kans zéér groot da we is passeren.
Is er zéér veel bos en singletracks ? Dan is de kans zéér groot da we is passeren.
-
jorg corluy
- Mountainbiker
Post by jorg corluy »
het is een lekker snel toereke.vorig jaar had ik 28,5 gemiddeld dus dit wordt weer een lekker snel toereke.ben zeker van de partij.
-
Windklievers
- Mountainbiker
Post by Windklievers »
Toer loopt over gemeente Zoersel, Malle en Lille.
De tocht loopt door heel wat bossen en bevat enkele single tracks (ongeveer 4 km).
De tocht loopt door heel wat bossen en bevat enkele single tracks (ongeveer 4 km).
reeds enkele malen gereden en is wel degelijk een snelle rit (als het ni te slijkerig is) maar om de snelheden van Jorg te halen zal ik mijn moteurke moeten gebruiken
Zoals "nen biker" al vermeld, aan die gemiddelde kunde een aardig centje verdienen mé u hobby
Die snelheidsduivels zouden dus beter naar Pilzen trekken zondag en Stybar het vuur aan de schenen leggen.
Zoals "nen biker" al vermeld, aan die gemiddelde kunde een aardig centje verdienen mé u hobby
Die snelheidsduivels zouden dus beter naar Pilzen trekken zondag en Stybar het vuur aan de schenen leggen.