De Dworpse Bikers nodigen jullie graag uit voor haar 3e WcupclassicMTB.
http://www.wcupclassicmtb.be
NIEUWE STARTLOCATIE: PROVINCIAAL DOMEIN HUIZINGEN
Torleylaan 100, 1654 Huizingen
!!!RUIME PARKING!!! 800 plaatsen
Tochten: Begeleide kidstoer 15km, gezamelijk vertrek om 10u.
25km --> 525hms
35km --> 785hms
50km --> 950hms
65km --> 1150hms
Bevoorradingen met Wcup sportvoeding
Technische bijstand, Bewaakte Bikeparking, sportzak bewaking , Bikewash 20spuiten, Douches.
Gratis toegang tot het Domein voor heel het gezin.
Inschrijving via website €10 = Geschenk Smartube + tiptopdoos twv €32
Topic vorig jaar http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... highlight=
Zo 14/11/2010 Dworp
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
Vorig jaar mijn eerste deelname geweest en voor deze tocht laat ik alles vallen. Eén van de mooiste tochten van het jaar.
Zeker van de partij en hopelijk terug voor de 65 km.
Normaal gezien zou het dit jaar moeten kloppen, zelf iets minder dan aangegeven. Hebben de toeren nu gemeten met GPS en Polar teller en het kwam op ongeveer 63 km, dus hebben we er 2 reserve hé.vanham wrote:ga zeker komen maar kloppen de km ers nu wel ??![]()
![]()
vorig jaar schol het 10 km voor mij zelf geen probleem ma voor de rest mischien wel
Tot dan.
Blij met deze positieve komentaar
- MaC'Red
- Mountainbiker
Yep zeg dat wel, toen was het mijn tweede deelname en kom met plezier terug van de ardennen, kan ik daar nog wat opwarm kms en hms doen voor deze tocht.vivkemobiel wrote:Vorig jaar mijn eerste deelname geweest en voor deze tocht laat ik alles vallen. Eén van de mooiste tochten van het jaar.
Ik ga aan John vragen of hij ook niet terug komt want hij was ook zeer positief en woont in de ardennen.
MaC'Red
- fugitif
- Mountainbiker
Het zoeken naar jullie auto na de tocht behoord tot het verleden.
Hiervoor zijn we naar het prachtige provinciaal domein kunnen verhuizen waar we in totaal 5 km kunnen rond toeren.(op de flank van de Bruineput
) en natuurlijk de grote parkings direct aan het vertrek niet te vergeten . En dat is nog maar de startlokatie ...
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
zwaare maar mooie TT met super bevoorrading, 1 van de mooiste/zwaarste in de buurt! En het beloofd, heb al gehoord hoe ze vertrekken...smeer de benen maar goed in!