Zo 05/09/2010 Lille

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Hans wynants
Mountainbiker

ZO 05/09/2010 LILLE

Post by Hans wynants »

ik zie dat wij met de club ook naar daar gaan maar vind er nog niks over terug...

Waar: A, Lille, Poeyelheide
Inschrijving : 7.30-10.30
Afstanden : 25-45 Km
Info: Het Slijpend Wiel
Deelname: 2,5-6-10
Bond: Antwerpse Veldtoertochten

http://www.hetslijpendwiel.be/
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

Mooi gebied om te biken, maar 45 km is de moeite niet om te komen.
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

zal idd voor velen wat te kort zijn, diegene die meestal overal de 70 rijden :-D .

wat ik weet over 2 jaar terug is dat er zeker veel single track aanwezig is. op plaatsen waar je hier anders niet komt.

door de bossen tussen vorselaar en poederlee, of deze stukken weer worden aangedaan weet ik niet, ik hoop het wel :drunk:
hettentuup
Mountainbiker

Post by hettentuup »

Parcours is inderdaad min of meer vergelijkbaar met dat van vorig jaar en loopt voor een groot deel over mooie singletrackskes.
Grootste verschil met vorige edities is dat we er het gloednieuwe Bloso stuk (rode toer, pas sinds kort berijdbaar) aan de Lilse Bergen bij in verwerkt hebben.
meer info: www.hetslijpendwiel.be
vals plat
Mountainbiker

Post by vals plat »

ik ben van lille zelf, dus ken het hier ondertussen wel, toch vind ik het steeds weer leuk om hier toertochten te rijden, het was een leuk parcour , de stop was super , en de organisatie was ook ok :P :P :P :P
ik heb me zeker geamuseerd
..... wel bijna een aanrijding gehad met iemand die al aant trainen was voor die wedstrijd en in tegenovergestelde richting over een single trackse kwam :-?
tot volgend jaar alvast =D> :P :P
Stijn Vdb
Mountainbiker

Post by Stijn Vdb »

foto's van de tt lille zijn tevinden op ---->

http://fotoalbum.seniorennet.be/Goswa/m ... le/galerij
TNTrek
Mountainbiker

Post by TNTrek »

Goswa :drunk:

http://fotoalbum.seniorennet.be/Goswa/m ... to=1740758

Al ken ik de Blosolussen in Lille goed, toch een fijne 47,2 km afgelegd aan 21,9 (best ok voor mij).

Het begon (en eindigde) al op een technische noot daar op het terrein zelf, dus was meteen wakker. Mix van bos-singletracks en veldwegen volgde. Wel blij dat ik voor dat lange veldlint tussen Poederlee en Wechelderzande achter in de slipstream van een pelotonnetje hing, zou op m'n eentje wat saai geweest zijn misschien.
Niet te lang blijven dralen bij de toffe bevoorrading, en dan via iets te veel Bloso groen naar Bloso rood gereden, waar net een ambulance de Golf-singletrack probeerde te bereiken. Hopelijk vergaat het de gevallen man goed ondertussen. Dan via weer nét iets teveel Bloso groen terug naar Poeyelheide, ware het niet dat er enkele onverwacht snelle singletracks door het bos daarachter liepen =D>

Ook steeds op begrip kunnen rekenen van de snelle mannen trouwens! =D>
aanklamper
Mountainbiker

Post by aanklamper »

osamen met mijn 2 makkers naar hier gekomen voor de 45 km.Na de 70km. vorige week in kasterlee ,waren de verwachtingen nu dat we snel terug zouden binnen zijn. en het 1ste stuk voor de bevoorrading ging het ook vrij vlug . niet dat wij van die snelheidsduivels zijn,maar met een gem. van 25.2 waren wij best tevreden. Na het lekkere fruit en de nodige drank dan vrij rustig aan het 2de deel begonnen, en net dan slaat het noodlot toe. op een vrij onschuldig stuk , waar we in het verleden mischien al 50x gepasseerd zijn , word de G. toch verrast en valt behoorlijk zwaar op zijn rechterzijde. meteen was het duidelijk dat hij niet meer verder kon. de vermoedens van een gebroken sleutelbeen en verscheidene gekneusde ribben zijn achteraf in het ziekenhuis bevestigd. men kan zich voorstellen dat het wachten op de ambulance in die toestand niet erg aangenaam was,maar hij hield zich erg kranig. dat is dan ook een nadeel van onze hobby, de wachttijden kunnen soms oplopen wanneer men ergens midden in een bos ligt en de ambulance mischien wat moet zoeken en of zelfs de plek niet kan bereiken.Gelukkig waren ze nu na een +-30min.ter plaatse en kon de G. meegenomen worden naar de spoed. ook van hieruit wens ik mijn makker een spoedig en volledig herstel toe. Ook nog een woordje van dank aan de man die ambulancier is en ogenblikkelijk besliste om zijn tour stop te zetten en mijn makker te helpen en moed in te spreken =D> Ook aan de 2 mannen van de organisatie die vrij snel ter plaatse waren, en aan de vele passanten die wilden helpen , bedankt. =D>
Post Reply