Panaracer Fire XC Pro , levering binnen Benelux stopgezet.

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Post Reply
Fulie Floooted
Mountainbiker

Panaracer Fire XC Pro , levering binnen Benelux stopgezet.

Post by Fulie Floooted »

Hallo,

Mededeling voor even enthousiaste Panaracer Fire XC Pro bikers als ik. Ik ben namelijk op zoek geweest om deze allround banden opnieuw te kopen omdat ik er zo tevreden van was. Maar de shipping van deze banden binnen Benelux is jammer genoeg stopgezet. Wel, door mails te sturen naar hoofdverdelers buiten de Benelux heb ik de tip gekregen om deze te bestellen via www.wiggle.co.uk
Ik had ondertussen al verschillende types geprobeerd maar ik kreeg niet dezelfde voldoening als met de Panaracers. Natuurlijk is dit ieders keuze maar ik heb er meteen 8 besteld :-) Blijkbaar als je er de zoekfunctie van dit forum erop naslaat kom je veel tevreden bikers tegen die met deze banden met plezier hebben gereden. De positieve reacties kan ik enkel beamen. Ik ben tevreden dat ik binnenkort opnieuw met zo'n spiksplinternieuwe bandjes kan rijden.

Don't stop the mud flying around your ears! 8)
Post Reply