GRAND RAID GODEFROY 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
vliegende hollander
Mountainbiker

GRAND RAID GODEFROY 2010

Post by vliegende hollander »

Ik heb me al ingeschreven voor de 160km van bouillon #-o , laat de voorbereiding op deze loodzware marathon maar beginnen!! =P~ .Voor de beginners is de 40km wel aanbevolen, vanaf de 70km begint de echte pret voor de wat meer getrainde mountainbiker. vorig jaar heb ik meegedaan aan de 130km, Veel te snel vertrokken en na 45km mochten ze me al afvoeren. :oops: . Een deftige voorbereiding is toch wel vereist in bouillon! SUCCES!! :lol:
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

en goed doseren :-)
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Re: GRAND RAID GODEFROY 2010

Post by de vallende mountainbiker »

vliegende hollander wrote:Ik heb me al ingeschreven voor de 160km van bouillon #-o , laat de voorbereiding op deze loodzware marathon maar beginnen!! =P~ .Voor de beginners is de 40km wel aanbevolen, vanaf de 70km begint de echte pret voor de wat meer getrainde mountainbiker. vorig jaar heb ik meegedaan aan de 130km, Veel te snel vertrokken en na 45km mochten ze me al afvoeren. :oops: . Een deftige voorbereiding is toch wel vereist in bouillon! SUCCES!! :lol:
ach zijn de inschrijvingen geopend???wij gaan met 4 ...vertrekken zaterdagmorgen om dan zondags de 160 km te rijden..smaandags keren we dan terug naar de kempen...we verblijven in het gelijknamige hotel..wordt een serieuze uitdaging en als voorbereiding op de hel van kasterlee kan dees wel tellen me dunkt... :evil:
vliegende hollander
Mountainbiker

de inschrijvingen zijn sinds 1 juni geopend, wij gaan ook met de club ( mtb de bosduiners uit kalmthout) de 160km doen. eerst gaan we nog het downhillen kijken de zaterdag, ook de moeite om het eens gezien te hebben!
Roel J
Mountainbiker

Post by Roel J »

Ik heb de 70 gereden als eerste marathon: was me dat afzien zeg!!
Voorbereiden is echt wel nodig idd.....

Weet alleen nu niet goed wat doen:
doe terug de Houffa 75 (of 100) en de week erna is het Bastogne.....
Drie ritten op 3 weken lijkt me wat veel van het goede :roll:

Wat zouden jullie doen?
vliegende hollander
Mountainbiker

i
Last edited by vliegende hollander on Mon 23 Aug 2010 11:58, edited 1 time in total.
Scottusa
Mountainbiker

Post by Scottusa »

Ik ga ook de 160km is rijden en als voorbereiding de chouffe en houffa marathons . Al ga ik niet het laatste eruit rijden want ga erna beginnen aan de voorbereiding voor de hel van kasterlee terug , zoals zovelen hier precies :bounce:
Mountainbiker

allee,ik heb ons ingeschreven...krijg ik daar infeite een bevestiging van aan of moeten we gewoon op goed geluk naar ginder??
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

Awel en ik geraak hier maar niet ingeschreven. Weet niet wat ik verkeerd doe.
Inloggen, gegevens ingeven en dan .... noppes. :(

t Is nog vroeg maar bij sommigen toch al gelukt blijkbaar?
Mountainbiker

Griet wrote:Awel en ik geraak hier maar niet ingeschreven. Weet niet wat ik verkeerd doe.
Inloggen, gegevens ingeven en dan .... noppes. :(

t Is nog vroeg maar bij sommigen toch al gelukt blijkbaar?
ge krijgt maar een kwartier om u in te schrijven...mss er iets te lang over gedaan??rechts bovenaan staat er een tellerke en da moet ge int oog houden :lol:
ik moest 4 man inschrijven en van 1 had ik de gegevens ni direkt bij de hand...te laat dus en alles opnieuw kunnen doen... :( .uiteindelijk ist toch gelukt...probleem nu bij mij is dat ik maar geen bevestiging krijg van de inschrijving(inschrijving dateert al van 8/6/2010)..heb al enkele mailtjes gestuurd naar de organisatie maar noppes respons :roll:
Post Reply