Mountainbike tocht “MTBHA8 for Duchenne”
Mountainbiken voor het goede doel ; de strijd tegen de ziekte van Duchenne.
Op 5 juni zullen wij, MTBHA8, drie afstanden (12, 25 of 40km) aanbieden om de Haachtse Natuur te ontdekken.
Zoals steeds wordt er een uitgebreide bevoorrading voorzien, maar ook zal elke mountainbiker een gratis Tackx drinkebus krijgen.
Als kers op de taart kan je ook langs bij onze eigen “MTBHA8 for Duchenne” massage stand
De inschrijvingsprijs bedraagt 5 euro welke integraal aan goede doelen worden geschonken ;
• het grootse deel gaat naar Duchenne Heroes (www.duchenneheroes.be) , een organisatie die de strijd tegen de ziekte van Duchenne aangaat en waar een team van mountainbike club MTBHA8 aan deelneemt. (www.duchenne.mtbha8.be)
•0.50euro gaat naar het project dat Telenet ondersteunt : Bonjour Afrique – diverse duurzame ontwikkelingsprojecten in Senegal (www.bonjourafrique.be)
Inschrijven en starten kan vanaf 8.30u tot 12u. aan de Sporthal Den Dijk, Dijkstraat 1 - 3150 Haacht.
Rond 9.30u zal ook Filip Meirhaeghe (Peter van Duchenne Heroes)deelnemen aan deze mountainbike tocht.
Dus wil je eens de Haachtse natuur ontdekken, een eerste mountanbike ervaring opdoen of Filip’s wiel volgen, het kan allemaal op 5 juni
meer info www.duchenne.mtbha8.be
Za 05/06/2010 Haacht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- frederikc
- Mountainbiker
Re: Za 05/06/2010 Haacht
Bumba wrote:Mountainbike tocht “MTBHA8 for Duchenne”
Op 5 juni zullen wij, MTBHA8, drie afstanden (12, 25 of 40km) aanbieden om de Haachtse Natuur te ontdekken.
Zoals steeds wordt er een uitgebreide bevoorrading voorzien, maar ook zal elke mountainbiker een gratis Tackx drinkebus krijgen.
Als kers op de taart kan je ook langs bij onze eigen “MTBHA8 for Duchenne” massage stand
De inschrijvingsprijs bedraagt 5 euro welke integraal aan goede doelen worden geschonken ;
• het grootse deel gaat naar Duchenne Heroes (www.duchenneheroes.be) , een organisatie die de strijd tegen de ziekte van Duchenne aangaat en waar een team van mountainbike club MTBHA8 aan deelneemt. (www.duchenne.mtbha8.be)
•0.50euro gaat naar het project dat Telenet ondersteunt : Bonjour Afrique – diverse duurzame ontwikkelingsprojecten in Senegal (www.bonjourafrique.be)
Inschrijven en starten kan vanaf 8.30u tot 12u. aan de Sporthal Den Dijk, Dijkstraat 1 - 3150 Haacht.
Rond 9.30u zal ook Filip Meirhaeghe (Peter van Duchenne Heroes)deelnemen aan deze mountainbike tocht.
Dus wil je eens de Haachtse natuur ontdekken, een eerste mountanbike ervaring opdoen of Filip’s wiel volgen, het kan allemaal op 5 juni
meer info www.duchenne.mtbha8.be
gegroet,
als jij die een was die met zijn zoon peperkoek aant verkopen was op jullie toertocht, had je mij (zo nen brede met een zwart wit hemdje, ergens rond de middag was da) al over deze tocht vertelt en was ik wel van plan om te komen, totdat ik zag dat dit op een zaterdag was, zaterdagen moet ik spijtig genoeg werken
anders had ik er wel bijgeweest, ondanks het gebrek aan hoogtemeters heeft deze streek ook wel z'n mooie kantjes
ik hoop dat ik iet kan regelen om te komen, maar ik vrees ervoor
alsinds veel succes gewenst,
greetz
-
el gordo
- Mountainbiker
Re: Za 05/06/2010 Haacht
9/10 ben ik erbij!Bumba wrote:Mountainbike tocht “MTBHA8 for Duchenne”
Is het parcours te vergelijken met jullie TT vorige maand?
- Bumba
- Mountainbiker
Het parkoers is te vergelijken maar is zeker niet hetzelfde. Prive stukken mogen maar 1x per jaar gebruikt worden maar toch slagen we erin nieuwe stukjes in te lassen.
Later deze week zullen we nog een parkoersbeschrijving posten op onze website : www.duchenne.mtbha8
Later deze week zullen we nog een parkoersbeschrijving posten op onze website : www.duchenne.mtbha8