Zo 09/05/2010 Kortenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- pertotal
- Mountainbiker
09 mei kortenberg
kunnen we inpikken aan de sporthal van kortenberg of is de inschrijving niet veel verder?
Het vertrek is nog altijd aan de sporthal in Kortenberg.
Het word een pittig tochtje met de nodige klimmetjes en afdalingen, we proberen steeds het meeste uit de omgeving te halen voor zover we mogen gaan van de gemeente en de mannen van bos en groen, er zijn altijd nog leukere stukken maar dat is dan soms prive terrein en dus geen toegang voor zoveel mensen tegelijker tijd.
Dit jaar wordt de sportdrank verzorgd door isostar met dank aan Den Egbert van isostar.
We kijken al uit naar de komst van iedereen die er de vorige edities ook al bij waren.
Het word een pittig tochtje met de nodige klimmetjes en afdalingen, we proberen steeds het meeste uit de omgeving te halen voor zover we mogen gaan van de gemeente en de mannen van bos en groen, er zijn altijd nog leukere stukken maar dat is dan soms prive terrein en dus geen toegang voor zoveel mensen tegelijker tijd.
Dit jaar wordt de sportdrank verzorgd door isostar met dank aan Den Egbert van isostar.
We kijken al uit naar de komst van iedereen die er de vorige edities ook al bij waren.
Beste Bikers,
Hier en daar hebben we enkele aanpassingen gedaan...maar volgens jullie feedback van vorige jaren hebben we jullie plat preferéés erin gelaten.
De vraag is of we de hoogte- meters nog gaan optrekken...kan van 600m naar 880 verschoven worden en dit op de 50km; valt te zien hoe goed gezind we gaan zijn
.
In ieder geval is hij zeker de moeite in onze ogen om te rijden.
Wij wensen jullie een prettige tocht en rekenen op jullie talrijke opkomst!!
tot bikes,
trikke; voorzitter Shortmtbikers
Hier en daar hebben we enkele aanpassingen gedaan...maar volgens jullie feedback van vorige jaren hebben we jullie plat preferéés erin gelaten.
De vraag is of we de hoogte- meters nog gaan optrekken...kan van 600m naar 880 verschoven worden en dit op de 50km; valt te zien hoe goed gezind we gaan zijn
In ieder geval is hij zeker de moeite in onze ogen om te rijden.
Wij wensen jullie een prettige tocht en rekenen op jullie talrijke opkomst!!
tot bikes,
trikke; voorzitter Shortmtbikers
Dit jaar kan ik er niet bij zijn, ik zit net dat weekend in Milaan voor het werk.sliekske wrote:Ik heb me samen en Uncle sam zot gejeund vorig jaar.
Het mag dan ook duidelijk zijn dat ik deze niet zulle laten liggen![]()
Al mag het van mij dit jaar zonder "wolkbreuk" zijn 30 minuten voor de start
Jammer...
- MaC'Red
- Mountainbiker
Jah das waar, wij waren juist de ring over als het begon en dachten nog aan terugkeren naar huis, de tocht maakte alles weer goed achteraf.sliekske wrote:Ik heb me samen en Uncle sam zot gejeund vorig jaar.
Het mag dan ook duidelijk zijn dat ik deze niet zulle laten liggen![]()
Al mag het van mij dit jaar zonder "wolkbreuk" zijn 30 minuten voor de start
MaC'Red