Op 11 september organiseer ik met mijn MTBclinics.be een' ladies only clinic'.
De specifieke noden van de dames op de mountainbike zullen aan bod komen. (zitpositie, bike-tuning, rem-, stuur-,klim- en afdalingtechnieken) Maar we besteden ook aandacht aan de verzorging voor-, tijdens-, en na een mountainbike-rit.
We zullen zelfs eindigen met de mogelijkheid een sauna te nemen en je eens lekker in de watten te laten leggen.
Dit alles zal plaatsvinden in Houffalize!
Zie MTBclinics.be!
Ladies only clinic
Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
-
marathonman
- Mountainbiker
- LuckyIron
- Mountainbiker
Re: Ladies only clinic
gij sloebermarathonman wrote:
We zullen zelfs eindigen met de mogelijkheid een sauna te nemen en je eens lekker in de watten te laten leggen.
-
marathonman
- Mountainbiker
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Stuur een PB naar de topicstarter, die weet er zeker alles van.soeterke wrote:Waar vind ik op site meer gegevens? Deelname prijs?
- Mountainbiker
http://www.mtbclinics.be/
Voila, hier vind ge alle info over de clinics van onze marathonman terug. Zeker een aanrader, want wordt op en top proffesioneel gegeven. Hij leeft voor de mtb sport en heeft lesgevers die bij de top van belgie behoren.
Voila, hier vind ge alle info over de clinics van onze marathonman terug. Zeker een aanrader, want wordt op en top proffesioneel gegeven. Hij leeft voor de mtb sport en heeft lesgevers die bij de top van belgie behoren.