Moving store Gent en klantvriendelijkheid ....

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Celtic Curt
Mountainbiker

Moving store Gent en klantvriendelijkheid ....

Post by Celtic Curt »

:evil:

Aan mij hebben zijn ze een goeie klant kwijt ...
Ik heb al maanden geleden een stickerset besteld voor m'n Cannondale scalpel ...eerst telefonisch , dan via email en dan uiteindelijk naar de winkel zelf geweest ....
Telkens kreeg ik dezelfde antwoord ... (behalve via email , nooit antwoord gekregen) dat het "binnen 14 dagen " binnen zal zijn ...
Na bijna 1 jaar #-o wachten belde ik nog maar s ... "Excuseer maar ik heb het druk, kunt u morgen terug bellen ? " ...ok ik bel de dag erop...
"Euhm sorry , t'is hier druk ...geef u maar uw nummer ik bel u straks terug "... na 2 uur wachten (ondertussen was de winkel allang gesloten) heb ik het opgegeven . Zoiets doet je gewoon niet tegenover klanten :evil: .... Mij zien ze daar nooit meer terug
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

Winkelervaringen, een mens kan er een boekje over opendoen (ala, ikke toch).

Innige deelneming!

P.S.: eerder iets voor MTB algemeen?
peter
Mountainbiker

Post by peter »

Hier ligt een taak voor de moderators vind ik.
Iedereen mag gerust zijn beklag doen over een handelaar, daar heb ik geen probleem mee.
Maar op dit forum gebeurt het anoniem, daar heb ik wel een probleem mee. Het gaat om iemand zijn broodwinning. dus nu kan het dat een collega een concurrent hiet even komt afkraken.
Dus klacht enkel met vermelding van de echte naam en een zeer goede omschrijving van uw probleem.
Verder zou het standaard praktijk moetn worden dat de moderators /via een speciale rubriek van het forum(met email adres handelaars) klachten overmaken aan de handelaar in kwestie die zich dan kan verdedigen en een oplossing voorstellen.
Dit zou veel effectiever en eerlijker zijn dan al dit anonieme gedoe.
Let wel hiermee wil ik niemand persoonlijk aanvallen die een topic ivm klachten opstelde.
Guest

Post by Guest »

In principe heb je gelijk
Nu voor mijn part mag iedereen zijn anonimiteit opgeven, desnoods met een foto er bij, maar hoe je dat in de werkelijkheid gaat controleren (wet op de privacy enz, enz) in een andere zaak.
En wat die handelaars betreft zij er maar zeker van dat de meesten dit forum met argusogen volgen.
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

en ze zullen wel eens scrikken en nadenken als ze dit lezen ( hoop ik toch) :roll:
mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

Marc Coen (Sint-Gillis-Waas) om niet annoniem te blijven ;-)

Ik ben al enkele jaren klant bij Moving Store Gent en heb daar tot nu nog nooit problemen gehad. Op vragen via e-mail altijd antwoord gehad. ze hebben ook meestal terug gebeld als ze dat beloofd hebben. Ik heb daar enkel goede ervaringen. Laatst nog mijn oude cannondale superV carbon van 10 jaar oud ingeruild voor een Jekyll frame. Alles zelf gemonteerd buiten de schijfremmen. Ik heb magura's louise FR gestoken. na het lezen van de handleiding heb ik blijkbaar de gele klemmen die erop zitten om alles op zijn plek te houden ook nodig om te kijken of de remblokken versleten zijn. mailtje gestuurd en 1 maand later pas tot daar geraakt en de stukken lagen netjes opzij.

Grtz,

Marc
Simber
Mountainbiker

Post by Simber »

Wat ik grappig vind bij Moving is dat ze meestal beloven dat het gevraagde er donderdag zal zijn. Bel je dan de vrijdag nadien dan zal 't weer eens voor de donderdag nadien zijn.
Zo heb 'k het eens gehad met SRAM shifters. Ze waren niet in vooraad zeiden ze. Gebeld naar Transmission. Moving had daar geen bestelling. En de shifters waren er in overvloed. In minder dan 24u lagen ze bij Dossche Sport. Mij zien ze er niet "veel" meer.
Sifaka
Mountainbiker

Post by Sifaka »

Wat die leveringen betreft, waarom geeft iedereen de winkeliers altijd de schuld? De schuld ligt in 95% van de gevallen bij de leveranciers en hun vertegenwoordigers. En ja, bij Moving moet je dikwijls heel lang wachten. Maar vergeet niet dat er bij Moving veel meer klanten komen dan bij de "gewone" fietsenboer en dus al wat ze in huis hebben ook veel rapper op is. Je kan ten slotte niet verwachten dat ze alles wat je maar kan bedenken ook in stock gaan hebben.
Ik heb het zelf een paar keer meegemaakt dat de leveranciers blunderden tot het belachelijke toe, maar daar kan de winkelier niet aan doen.
Whoops
Mountainbiker

Post by Whoops »

Als er bij moving meer klanten komen dan moeten ze maar meer in huis halen, zo simpel is het. Een supermakt heeft toch ook een groter aanbod dan de lokale kruidenier?!?
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Whoops wrote:Als er bij moving meer klanten komen dan moeten ze maar meer in huis halen, zo simpel is het. Een supermakt heeft toch ook een groter aanbod dan de lokale kruidenier?!?

Ik vrees dat je iets te simpel denkt. Alles wat een handelaar in huis heeft, moet hij op voorhand ook betalen. Blijft die stock onverkoopbaar, dan maak je verlies. Dit moet je dan compenseren door de rest duurder te verkopen, ofwel door alles op bestelling te leveren. Enne ..... vergelijk een supermarkt niet met een "gewone" kleinhandelaar.
Post Reply