Nu , in Belgie wordt er niks aan gedaan, mee leren leven zeggen ze.
Dit is erg zwaar, wetende dat je de rest van je leven een sukkelaar bent.
Het enige wat ze geven zijn anti depressiva, waardoor je er na een week als een zombie bij loopt en je nog slechter voelt.
N ben ik op zoek gegaan en ben bij Dr Bauer uitgekomen, dit is een chirurg in Zwitserland die beweert dat het te genezen valt middels een operatie. Ik ga hier niet uitwijken hoe dat in zijn werk gaat enzv.
Nu maandag gaan we naar Zurich en hopen dat de operatie lukt. Daarnet ben ik nog langs geweest op het CM om te horen of we op iets van steun konden rekenen ofzo. Neen dus.
Mijn vrouw is 8 jaar geleden gestopt met werken na een faillisement van haar werkgever, ze kon gaan stempelen, maar het was aantrekkelijker dat ze huisvrouw werd, ze kon dus niet meer lastig gevallen worden om te gaan solliciteren. En, ze kon de opvoeding van ons zoontje volledig op haar nemen. De bedoeling was dat de kleine een jaar of 12 was, ze terug ging werken. Nu wegens deze ziekte kan dat niet meer, alle patienten die dit hebben zitten thuis.
Invalide laten verklaren kan niet omdat de ziekte hier niet erkend is.
Ze heeft dus recht op niets,bij de CM hebben ze letterlijk gezegd:NAdine, je bent een nul in Belgie, je kan nergens terecht.Ze zou eerst werk moeten zoeken, daar haar proeftijd uitwerken tot ze een vast contract krijgt en dan in de ziekenkas gaan en via de arbeidsgeneesheer proberen invalide te worden verklaard.
Waar zijn we nu mee bezig in dit apenland????
Je moet al op voorhand een werkgever gaan bedotten?????
DIT KAN TOCH NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop 1 ding, dat de operatie lukt, het kost verschillende duizenden euro's, maar het weegt niet op tegen dat het bv lukt.
Laat ons hopen