Hallo,
Ik werk al jaren met een etrex vista gps. Nu ben ik deze kwijt en moet ik op zoek gaan naar nieuwe gps.
Mijn oog is gevallen op de dakota of oregon. Touch screen lijkt mij wel handig.
Gebruik gps vooral als (simpele) fiets computer en als gps uiteraard. Daarom denk ik dat de edge teveel opties heeft die ik toch nooit ga gebruiken En om te navigeren lijkt mij de dakota en oregon beter. Werken deze ook goed in de wagen?
Heeft er iemand ervaring met deze toestellen? En wat is het grootste verschil tussen bieden.
En het verschil tussen de dakota 10 en 20.
Is de touch screen gemakkelijk en degelijk. Gebruik gps ook om te mtbken dus scerm kan wel vuil worden.
Merci, Jabae
Dakota of oregon
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
dakota 20 heeft supplementair:
verschil tussen dakota en oregon?
gebruikersinterface is nagenoeg gelijk
oregon heeft groter scherm (toestel ik ook groter), maar ook meer pixels (wat mij betreft daardoor net iets minder visueel om een track te volgen)
meer kleurenschema's tov de dakota (but who cares about that)
- elektronisch kompas
barometrische hoogtemeter
mogelijkheid tot plaatsen van een sd kaart
verschil tussen dakota en oregon?
gebruikersinterface is nagenoeg gelijk
oregon heeft groter scherm (toestel ik ook groter), maar ook meer pixels (wat mij betreft daardoor net iets minder visueel om een track te volgen)
meer kleurenschema's tov de dakota (but who cares about that)
- Brunox
- Mountainbiker
Ik heb een Oregon 400t.
Mijn ondervindingen.
Makkelijk in gebruik, touch screen goed te bedienen, zelfs met handschoenen, en met vuil scherm.
mss enig nadeel, dat in vol zonlicht op het toestel, de verlichting best wat opstaat om je track goed te zien.
Voor de rest een heel makkelijk toestel in gebruik, en mogelijkheden zat
Mijn ondervindingen.
Makkelijk in gebruik, touch screen goed te bedienen, zelfs met handschoenen, en met vuil scherm.