Zo 07/03/2010 Anzegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Rock Rider
Mountainbiker

Zondag 07/03/2010 Anzegem

Post by Rock Rider »

Image

17 de Uitgave van een klassieker onder de mountainbike-tochten in de streek. Anzegem, Tiegem, Nokere, Wortegem,... Tijdens deze tocht worden alle mooie stroken offroad opgezocht.
Het lerarenkorps van de Vrije Basisschool te Anzegem en Grijsloke staan paraat om de sportievelingen onder ons een schitterende dag te bezorgen!

Niet te missen!

Hou deze topic in de gaten voor meer info.

Inschrijven tussen 8 en 11u
Kerkstraat - Anzegem
Inschrijvingsgeld 5 euro

http://www.vba.be/data/pdf/BT2010.pdf
Filmpje 2009 deel 1
Filmpje 2009 deel 2
Facebook pagina
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

Zeker van de partij met nog een paar gasten :bounce:
Vorig jaar voor de éérste keer gereden met een gehuurde mtb, En daar is het beginnen te kriebelen om mee te doen aan toertochten.

Hetzelfde parcour als vorig jaar??

Mag ik met de bende in Wortegem inpikken, passeert op 50m van mijn deur als het parcour hetzelfde blijft natuurlijk.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Dingske wrote:Hetzelfde parcour als vorig jaar??

Mag ik met de bende in Wortegem inpikken, passeert op 50m van mijn deur als het parcour hetzelfde blijft natuurlijk.
Qua parcours ga ik het hier nog laten weten, zit zelf niet in de organisatie, maar mijn madam wel, die ergens aan de bevoorrading zal staan...
Inpikken op het parcours mag natuurlijk, maar dan moogt ge wel niet vergeten van te betalen hé...
Is wel raar zo inpikkin, heb da in Vichte ook ne keer gedaan. De eerste 10 km waren voor mij de laatste... Ik zat nogal redelijk kapot tegen ik de eerste (allez, mijn laatste) 10 km moest doen want had toen al een 80 km... Er waren er een paar die met me lachtten, maar ik wist wat ze nog tegemoet gingen #-o
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

Rock Rider wrote:
Dingske wrote:Hetzelfde parcour als vorig jaar??

Qua parcours ga ik het hier nog laten weten, zit zelf niet in de organisatie, maar mijn madam wel, die ergens aan de bevoorrading zal staan...
Inpikken op het parcours mag natuurlijk, maar dan moogt ge wel niet vergeten van te betalen hé...
Is wel raar zo inpikkin, heb da in Vichte ook ne keer gedaan. De eerste 10 km waren voor mij de laatste... Ik zat nogal redelijk kapot tegen ik de eerste (allez, mijn laatste) 10 km moest doen want had toen al een 80 km... Er waren er een paar die met me lachtten, maar ik wist wat ze nog tegemoet gingen #-o
Mercie, Da betalen komt in orde, zo zijn we niet.

Ook al eens op het parcour ingepikt in kortrijk ( VTT velofollies). Na de betaling (officiele startplaats) dachten dat ik ze een tweede maal ging rijden. :P

Bedankt voor de snelle reactie,
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

ImageImage
Parcours 15 km

ImageImage
Parcours 30 km

Parcours van 40 en 55 km komen later...
Topke
Mountainbiker

Post by Topke »

Dezen is hier ook van de partij!!!
focustunerke
Mountainbiker

Post by focustunerke »

als ik nie moe meedoen in knokke van de schoonvader :oops: ga ik hier zeker komen rijden. Verleden jaar goed geamuseerd
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Parcours 40 km
Image
Image

Parcours 55 km
Image
Image
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

juist parcours eventjes bestudeerd en aangezien ik de streek toch een beetje ken. Gaat het traject in de spitaelbossen wel doenbaar zijn met al die nattigheid. K' Zou da toch nog ne keer bekijken.

Groeties
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

levensgenieter wrote:juist parcours eventjes bestudeerd en aangezien ik de streek toch een beetje ken. Gaat het traject in de spitaelbossen wel doenbaar zijn met al die nattigheid. K' Zou da toch nog ne keer bekijken.

Groeties
in principe moet dat doenbaar zijn... We zullen zondag wel zien hoe het erbij ligt... Diegene die willen kunnen het stukske afslaan via het parcours van de 30 km... Dan doen ze de spitaalbossen niet
Post Reply