inschrijven te: Zaal De Warande, Werkenplein 5 tussen 8.30-11.00
afstand: 25-45 km
Parcours?
Post by Sloebertje »
Deze morgen ook nog met iemand gesproken van de wielerclub en die vertelde dat de grote toer ook in Klerken passeert en de keuneleute aandoet.Het parcours werd uitgestippeld door Danny Musseeuw en Chris Verhelst en loopt door Vladslo, Esen, Houthulst, Zarren en Staden.
...
Er zijn 2 afstanden : een tocht van 25 km met een bevoorrading en een tocht van 45 km met twee bevoorradingen.
Post by maria cool »
Post by jägermeister »
Post by betonboerke »
Slechte ervaring??marcievus wrote:klerken in het parcours![]()
![]()
![]()
![]()
dan kom ik niet af, na de slechte ervaringen daar.
klerken was eerder een wandeltocht dan een toertocht.betonboerke wrote:Slechte ervaring??marcievus wrote:klerken in het parcours![]()
![]()
![]()
![]()
Die mannen hadden wel de pech dat het de nachtmarcievus wrote:klerken was eerder een wandeltocht dan een toertocht.betonboerke wrote:Slechte ervaring??marcievus wrote:klerken in het parcours![]()
![]()
![]()
![]()
ik had het er deze middag nog over met andere bikers na de tocht in torhout.
Blijkbaar waren toch velen miscontent over deze rit (zie ook forum na hun rit).
Ik kan verstaan dat sommigen dat niet erg vinden en voor de organisatie is het misschien moeilijk om andere (en vooral beter berijdbare) stukken offroad te vinden, maar als je na 50 m al vastzit en geen kanten meer uitkan en de enige optie afstappen is, dan ben ik op het einde van zo'n rit niet tevreden. Vandaar mijn vrees voor een herhaling.
nogmaals ik kan begrijpen dat er bikers zijn die dat niet zo erg vinden maar ik vond het erover.bouten wrote:Die mannen hadden wel de pech dat het de nachtmarcievus wrote:klerken was eerder een wandeltocht dan een toertocht.betonboerke wrote: Slechte ervaring??
ik had het er deze middag nog over met andere bikers na de tocht in torhout.
Blijkbaar waren toch velen miscontent over deze rit (zie ook forum na hun rit).
Ik kan verstaan dat sommigen dat niet erg vinden en voor de organisatie is het misschien moeilijk om andere (en vooral beter berijdbare) stukken offroad te vinden, maar als je na 50 m al vastzit en geen kanten meer uitkan en de enige optie afstappen is, dan ben ik op het einde van zo'n rit niet tevreden. Vandaar mijn vrees voor een herhaling.
ervoor water gegoten had en dit op zware en reeds
verzadigde grond.Ze doen nochtans hun uiterste
best om er een mooi parcours van te maken maar
deze keer was het inderdaad erg.