Zo 31/01/2010 Brasschaat
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Kiekefretter in de kempen
- Mountainbiker
Post by Kiekefretter in de kempen »
Veel info krijg je hier nie precies...Misschien passert den toer wel door den tuin van Kelly, in hare badjas 
Eigenlijk was ik niet van plan om te fietsen morgen,maar aangezien ik in Brasschaat woon zal ik toch maar ff moeite doen.
Park van brasschaat en Peerdsbos is zalig mooi,maar ben benieuwd wat de organisatoren er van gaan maken.
Waar zitten die hier eigenlijk?Weten die niet dat dit het grootste mountainbikeforum van Vlaanderen is??

Park van brasschaat en Peerdsbos is zalig mooi,maar ben benieuwd wat de organisatoren er van gaan maken.
Waar zitten die hier eigenlijk?Weten die niet dat dit het grootste mountainbikeforum van Vlaanderen is??
Net terug van Brasschaat waar ik mensen moest gaan afzetten. Ben langs het GIB gereden en zag er toch bedrijvigheid van mannen in koerstenuekes. Heb op het eerste zicht wel geen pijlen zien hangen daar in de buurt maar had meer oog voor het verkeer met de ijzel die gevormd wordt.
Ikzelf wou aanvankelijk in Huldenberg gaan rijden maar heb schrik voor de verplaatsing te maken met het aangekonigde weer. Dus morgen kom ik naar Brasschaat. Mocht het echt te slecht liggen ga ik wel wat joggen in het park van Brasschaat. Ik pak dus vlo en koerskledij mee maar ook men loopgerief.
Ikzelf wou aanvankelijk in Huldenberg gaan rijden maar heb schrik voor de verplaatsing te maken met het aangekonigde weer. Dus morgen kom ik naar Brasschaat. Mocht het echt te slecht liggen ga ik wel wat joggen in het park van Brasschaat. Ik pak dus vlo en koerskledij mee maar ook men loopgerief.
Ik ben deze morgen gaan lopen in het mooie witte park.Heb al enkele pijlen zien hangen.beuk wrote:Net terug van Brasschaat waar ik mensen moest gaan afzetten. Ben langs het GIB gereden en zag er toch bedrijvigheid van mannen in koerstenuekes. Heb op het eerste zicht wel geen pijlen zien hangen daar in de buurt maar had meer oog voor het verkeer met de ijzel die gevormd wordt.
Ach we zien wel,laat de lente maar komen en dan wordt het weer Huldenberg en omgeving.
- SilverFokske
- Mountainbiker
Post by SilverFokske »
Sorry jongens.
'k Heb hem een 3tal jaren geleden gereden (toen ik pas begon, en m'n zoon nog op 't GIB zat), maar nu ga 'k toch voor de Brabantse tochten net over de grens;
't Feit dat ik per 4 weken, tijdens mijne wachtdienst, telkens hier in deze streek al rondcross, is mede beslissend.
Amuseer u. 'k Hoop dat ze naar 't klein schietveld gaan. Zal wel prachtig zijn met sneeuw.
Btw, als 't morgenvroeg echt ni om te doen is met den auto, ....dan ziede mij misschien ook verschijnen hier, met de velo.
'k Heb hem een 3tal jaren geleden gereden (toen ik pas begon, en m'n zoon nog op 't GIB zat), maar nu ga 'k toch voor de Brabantse tochten net over de grens;
't Feit dat ik per 4 weken, tijdens mijne wachtdienst, telkens hier in deze streek al rondcross, is mede beslissend.
Amuseer u. 'k Hoop dat ze naar 't klein schietveld gaan. Zal wel prachtig zijn met sneeuw.
Btw, als 't morgenvroeg echt ni om te doen is met den auto, ....dan ziede mij misschien ook verschijnen hier, met de velo.
Ik ga morgen in het park lopen na het mountainbiken daarom dat ik voor Brasschaat kies. Is er plezant lopen daar en veel mogelijkheden.maltje wrote:Ik ben deze morgen gaan lopen in het mooie witte park.Heb al enkele pijlen zien hangen.beuk wrote:Net terug van Brasschaat waar ik mensen moest gaan afzetten. Ben langs het GIB gereden en zag er toch bedrijvigheid van mannen in koerstenuekes. Heb op het eerste zicht wel geen pijlen zien hangen daar in de buurt maar had meer oog voor het verkeer met de ijzel die gevormd wordt.
Ach we zien wel,laat de lente maar komen en dan wordt het weer Huldenberg en omgeving.