We zijn lief voor mekaar ??
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
We zijn lief voor mekaar ??
Nu zondag met de bike op de weggereden, lang recht stuk en der rijden mij een kleine groep wegrenners voorbij( man/vrouw of 6) Rijden zo'n 10 m van me weg en ik denk er toch aan om aan te sluiten dus effe alles uit de kast en vanachter aan de groep aangepikt reden toch rond de 33km/u op dat moment en wou es zien hoelang ik kon volgen. Zijn zo'n kleine km verder dat er komt nog een gedeelte (van diezelfde?) groep aansluiten. Ondanks dat ik netjes aan de rechterkant reed en achteraan de groep , werd ik gewoon de kant ingereden, een geluk dat ik met de mtb was want ik denk nietr dat zou zijn rechtgebleven met dunne bandjes in de graskant. Wat doe (of deed) ik nu in, hemeslnaam fout om zo van de weg te worden gedrukt. Is er ergens een ongeschreven regeltje dat het not done is om aan te pikken bij een groep ?? Als ik al iets fout deed laat het me dan weten want dit is niet voor herhaling vatbaar .
- jimmyvlb
- Mountainbiker
Volgende keer moet je kop trekken he, dan kun niet in de kant gereden worden.
Maar goed, volgens mij is de openbare weg voor iedereen en als ze het niet kunnen hebben, moeten ze je maar uit het wiel rijden.
Iemand opzettelijk de berm inrijden is not done.
Zeker als het een club is, kan het helemaal niet door de beugel. Dat kan je je sponsors niet aandoen.
Welk clubtenue droegen die mensen?
Maar goed, volgens mij is de openbare weg voor iedereen en als ze het niet kunnen hebben, moeten ze je maar uit het wiel rijden.
Iemand opzettelijk de berm inrijden is not done.
Zeker als het een club is, kan het helemaal niet door de beugel. Dat kan je je sponsors niet aandoen.
Welk clubtenue droegen die mensen?