Za 23/01/2010 Moerkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
geertje
Kerstman

Za 23/01/2010 Moerkerke

Post by geertje »

Hallo bikers,

Op 23 januari organiseren de St Ritatrappers uit Moerkerke hun 15de Damse Smokkeltocht!! :bounce: :bounce:
Dit jaar schotelen we jullie een parcours voor die zich terug situeert langs de "Stinker en de Blinker" maar er wordt ook “geflirt” met de grens van Sluis in Nederland. :evil: :evil:
De mooie single tracks in de dijken blijven behouden maar we doen met uitzondering van Sijsele alle deelgemeenten van Damme aan op de grote toer, dwz Moerkerke, Damme, Hoeke en Lapscheure wat wil zeggen dat een groot stuk in de polders wordt gereden.
We starten traditioneel aan Café De Vrede (zaal CarinaII) in de Vissersstraat 97 in Moerkerke.
Er zijn 3 afstanden nl 24, 36 en 47km met zowat halverwege een verzorgde bevoorrading. De afstanden 36 en 47km passeren de bevoorrading tweemaal.
Bij aankomst voorzien we al het nodige om jullie terug op adem te laten komen. Er wordt ook een gratis hotdog aangeboden. :drunk: :drunk:

We hopen dat de weergoden iets gunstiger gezind zijn dan vorig jaar, een beetje vriesweer zou ideaal zijn!
Wij, Aragorn en ikzelf zullen jullie de komende dagen verder informeren over de toestand van parcours en de nodige info geven op vragen die jullie stellen. #-o
Op volgende link vinden jullie enkele foto's van een brug die vorig jaar door de genietroepen van de St Ritatrappers gebouwd is. Iedereen gaat dit jaar over deze brug. http://picasaweb.google.be/Sintritatrap ... untainbike#

De beste reklame is de topic van vorig jaar op http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=58472

Sportieve groeten

geertje :wink:
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Deze is uiteraard niet te missen, Geertje wil je aub zorgen voor een beetje redelijk weer???
Eitjes op de juiste plaats gaan deponeren... :lol:
Een beetje braaf zijn :roll: :roll:
wat zou je nog allemaal kunnen doen om dan toch tenminste 1keer chance te hebben met het weer.... #-o
mtbkris
Mountainbiker

Post by mtbkris »

Sjiek zeg,zo speciaal brugske met kraan en al voor tt.
Redelijk uniek vermoed ik
profi
Mountainbiker
Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS

Post by profi »

Was vorige jaar een lekker vettige rit , i love it , 1 van de betere in de streek :-D
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Als het ellendige winterweer weg blijft, kom ik nog eens af naar Moerkerke. Daar ik de voorbije jaren telkens moest werken, kon dit niet.
kajobiker
Mountainbiker

Post by kajobiker »

heb deze al twee jaar gereden en telkens zeer plat maar voldaan thuisgekomen .zal proberen er drie op een rij van te maken .mss krijg ik er hier een paar vanuit de streek mee .tot dan
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

kajobiker wrote:mss krijg ik er hier een paar vanuit de streek mee .tot dan
Dat horen we graag, hoe meer zielen, hoe meer vreugd... :wink:

Grtz Aragorn
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Stlletjes aan begint het hier te jeuken. Alle aanwijsborden zijn gemaakt, het werkschema wordt deze avond nog doorgestuurd naar de mensen die komen helpen op zaterdag 23 jan..
Het parcours zelf zal er terug iets anders uitzien dan het jaar voordien. Nooit wordt hetzelfde parcours gereden als het jaar voordien een beetje creativiteit kan wonderen doen. We wachten enkel nog op een toelating van de provincie voor 1.8km off-road die er nog nooit ingezeten heeft. Hoop doet leven.
Morgen of overmorgen wat foto's van het parcours op.

@Superfan, we deponeren de eieren zeker niet op dezelfde plaats als in Hertsberge, en braaf ben ik toch altijd dat weet jij toch ook!!! :-D Het weer zal toch wel eens dik inorde zijn. Misschien vriest het wel zodat het parcours een stuk over de Damse vaart gaat als de Burgemeester het toelaat :roll: :roll:

Tot later

geertje
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

hallo geertje(en crew),
khoop dat ik er dit jaar wel ne keer kan bij zijn in deze prachtige,schilderachtige streek,na een afwezigheid van een 2-tal jaar!!met 2 voetballende zonen is het soms niet evident om een tt mee te pikken!!en Moerkerke ligt voor mij nie bij de deur ook :roll: daar we op 23 januari een thuismatch hebben,kan ik er tegen de middag geraken!!twordt terug genieten op de bike van de mooie vergezichten en het pittoreske Damme(en omstreken!!)tot den 23e...
dingo 8)
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

Geertje, als Dammenaar kom ik vanzelfsprekend af.
Bedankt om alvast de ontdooier aan te zetten zodat we tenvolle kunnen genieten van het harde labeur dat ons te wachten staat in Oostkerke :wink:
Post Reply