zondag 17-01-2010
De tiende editie van de heuveltjes van erika
de rest volgt later[/u]
Zo 17/01/2010 Klerken
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Voila,
Net terug van een namiddagje verkennen samen met den Fast2 en ik moet zeggen, k heb me nu al gejeund.
Later volgt nog een filmpje met enkele sfeer beelden over de "Heuveltjes van Erika".
Hier alvast de flyer met wat info:

Net terug van een namiddagje verkennen samen met den Fast2 en ik moet zeggen, k heb me nu al gejeund.
Later volgt nog een filmpje met enkele sfeer beelden over de "Heuveltjes van Erika".
Hier alvast de flyer met wat info:
Last edited by jägermeister on Wed 30 Dec 2009 01:23, edited 1 time in total.
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Zo mogen we het horen si, Boskantrijdersden willy wrote:Hier al meermaals gegodverd en gevloekt tijdens deze rit.
Maar ik kom steeds terug, deze rit heeft iets wat andere niet hebben.
De boskantrijders zullen om 8u00 op hun stalen (aluminium,carbonnen)ros springen![]()
Ha, de jaarlijkse afspraak in Klerken. Als ex inwoner van het heuveldorp wil ik uiteraard ook dit jaar weer niet ontbreken in het dorp waar eens mijn wieg stond.
'k Sta er trouwens elk jaar versteld van hoe deze mannen jaar na jaar toch weer nieuwe stukjes privé weten uit te vinden. En er bovendien ook jaar na jaar, zonder sponsoring, met weinig middelen, maar met heel veel inzet een prachtige tocht weten van te maken, waarop alle nodige faciliteiten zijn voorzien.
De onderweg opgenomen video-beelden die dan in de zaal worden vertoond, dat is een traditie in Klerken, hopelijk kom ik dit jaar in beeld.
Ook de bewaakte fietsparking die sinds vorig jaar wordt aangeboden is een goed initiatief. En dan die lekkere pannenkoeken achteraf, en de serveuses achter de bar, hmmm, die lijken ook elk jaar mooier en mooier te worden.
Vorig jaar, ondanks helse weersomstandigheden en een zondvloed de nacht vooraf, zaten er slechts twee stukken in de grote afstand die volgens mij praktisch niet te doen waren. Maar afgelopen zondag vernam ik in Oostnieuwkerke dat die er dit jaar niet meer in zitten ?!
We komen in elk geval af
'k Sta er trouwens elk jaar versteld van hoe deze mannen jaar na jaar toch weer nieuwe stukjes privé weten uit te vinden. En er bovendien ook jaar na jaar, zonder sponsoring, met weinig middelen, maar met heel veel inzet een prachtige tocht weten van te maken, waarop alle nodige faciliteiten zijn voorzien.
De onderweg opgenomen video-beelden die dan in de zaal worden vertoond, dat is een traditie in Klerken, hopelijk kom ik dit jaar in beeld.
Ook de bewaakte fietsparking die sinds vorig jaar wordt aangeboden is een goed initiatief. En dan die lekkere pannenkoeken achteraf, en de serveuses achter de bar, hmmm, die lijken ook elk jaar mooier en mooier te worden.
Vorig jaar, ondanks helse weersomstandigheden en een zondvloed de nacht vooraf, zaten er slechts twee stukken in de grote afstand die volgens mij praktisch niet te doen waren. Maar afgelopen zondag vernam ik in Oostnieuwkerke dat die er dit jaar niet meer in zitten ?!
We komen in elk geval af
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Eindelijk is het er van gekomen om enkele beelden op 't internet te smijten.
Hieronder alvast een opwarmertje.
Hieronder alvast een opwarmertje.